پارتیشن آلومینیومی از انواع پارتیشن اداری است که ساختار آن از آلومینیوم با کیفیت بوده و دارای استحکام و مقاومت بالایی است. این پارتیشن‌ها دارای دو نوع تک جداره و دوجداره با قیمت مختلف هستند. این محصولات دارای طرفداران زیادی هستند و در محیط‌های مختلف و سازمان‌ها بکار برده می‌شوند. پارتیشن‌ها از جنس آلومینیوم با درجه‌بندی‌های مختلف بوده و دارای استحکام و مقاومت متفاوتی هستند.

محصولات مرتبط : پارتیشن مدل PP1

پارتیشن آلومینیومی

پرطرفدارترین محصولاتی که در محیط‌های پر رفت و آمد و سازمان‌ها و ادارات استفاده می‌شوند، پارتیشن‌ها هستند. این محصولات از جنس آلومینیوم تهیه و تولید شده و دارای انعطاف، استحکام و مقاومت بالایی خواهند بود. پارتیشن‌های آلومینیومی دارای انواع تک جداره و دو جداره بوده، که دارای مزایا و معایب مخصوص به خود هستند. از این محصولات برای استفاده بیشتر از فضا و ایجاد محیطی مناسب‌تر استفاده می‌شود. برای آنکه بتوانید بهترین و مناسب‌ترین استفاده از فضا را داشته باشید، بهتر است که مکان را تا حد امکان و ضرورت پارتیشن‌بندی کنید.

“بیشتر بخوانید : جدیدترین مدل‌ های پارتیشن شیشه ‌ای فریم لس

اجزاء پارتیشن آلومینیومی

کاربرد پارتیشن آلومینیومی

این محصولات کاربرد‌های مختلفی دارند که به چند مورد از این کاربرد‌ها اشاره می‌کنیم:

  1. جدا کردن فضای داخلی و به وجود آوردن فضای بهتر و مناسب‌تر
  2. ساختن فضاهای اضافی
  3. ساخت بخش اختصاصی و خصوصی
  4. تقسیم کردن فضاهای داخلی به چند قسمت مجزا و مفید
  5. استفاده به عنوان زیباسازی فضا به عنوان دکوراسیون

محصولات مرتبط : پارتیشن شیشه ای مدل PP4

اجزاء پارتیشن آلومینیومی

جنس این محصول آلومینیوم است و به صورت متداول کرکره‌های آلومینیومی ۱۶ میلی‌متری دارند. این محصولات دارای طرح‌هایMDF  مختلف و متنوع هستند. شیشه‌های داخلی پارتیشن از جنس شیشه سکوریت با ضخامت معمول ۶ میلیمتر هستند. اجزای داخلی پارتیشن‌ها از جنس ام دی اف و ضخامت ۱۶ میلیمتر است. پارتیشن‌ها دارای چارچوب‌هایی هستند که دارای محفظه عبور جریان الکتریکی بوده و به راحتی کابل‌های برق از داخل محفظه‌ها در صورت نیاز عبور می‌کنند. پارتیشن‌های آلومینیومی سبک هستند و قابلیت حمل آسان و راحتی را دارند. نصب این محصولات بسیار آسان بوده و در مدت زمان کوتاهی به راحتی نصب می‌شوند.

“بیشتر بخوانید : دلایل استفاده از پارتیشن اداری در ادارات

انواع گوناگون پارتیشن آلومینیومی

پارتیشن آلومینیومی با توجه به دسته‌بندی‌های گوناگون انواع متفاوتی دارند که عبارتند از:

بر اساس تعداد جداره:

بر اساس این معیار تک جداره و دو جداره هستند. پارتیشن‌های تک جداره از یک ورقه آلومینیومی تشکیل شده‌اند و دارای وزن کم و قیمت مناسب تری نسبت به پارتیشن‌های دوجداره هستند. این محصولات عایق صدا و حرارت نبوده و به همین دلیل طرفداران کمی دارند؛ ولی پارتیشن‌های دوجداره دارای وزن بیشتر و همچنین عایق بوده و صدا را از خود عبور نمی‌دهند. این محصولات دارای قیمت بالاتری بوده و طرفداران بیشتری دارد. وزن محصولات به دلیل دوجداره بودن بالاتر است.

بر اساس فریم:

پارتیشن‌های آلومینیومی را می‌توانیم به دو دسته فریم‌دار و بدون فریم نیز تقسیم کنیم. هر کدام از این محصولات دارای ویژگی و ظاهر متفاوتی است. در مدل‌های فریم‌دار از فلز استیل استفاده می‌شود که سبب زیبایی پارتیشن شده و طول عمر بالایی هم دارد. ولی در طراحی پارتیشن فریم لس چیزی روی شیشه پارتیشن وجود ندارد.

محصولات مرتبط : پارتیشن شیشه ای مدل PP13

مشخصات انواع پارتیشن آلومینیومی

از جمله مشخصات پارتیشن‌بندی آلومینیومی این است که این محصولات به صورت روکار استفاده می‌شوند و امکان نصب پرده کرکره‌ای در جداره میانی این پارتیشن‌ها وجود دارد. شیشه‌هایی که در این نمونه پارتیشن‌ها استفاده می‌شود، شیشه سندبلاست، شیشه سکوریت و شیشه معمولی هست. پارتیشن‌بندی را می‌توانید تا ارتفاع زیر سقف هم انجام دهید. به هر حال این نمونه پارتیشن‌بندی قابل اجرا است و به راحتی می‌توانید زیباترین پارتیشن‌بندی را انجام دهید و فضای مناسب را برای انجام کارهای مختلف فراهم آورید.

مزایا استفاده از پارتیشن آلومینیومی

استفاده از پارتیشن آلومینیومی علاوه بر آن که فضای زیاد و جدیدی را ایجاد می‌کند، سبب زیبایی فضا نیز می‌شود، از جمله مزایای استفاده از این محصول عبارتند از:

  • نصب سریع و آسان
  • تنوع در رنگ و طرح
  • جابجایی آسان پارتیشن‌ها
  • قابلیت تعویض قطعات به سادگی
  • استحکام بالا
  • قابلیت استفاده از پرده ‌کرکره‌
  • قیمت مناسب
  • هفتاد درصد عایق صوت و حرارت
  • سیم‌ کشی ‌
  • طول عمر بالا
  • امکان نور پردازی به صورت‌های مختلف و زیبا
  • ایجاد حریم خصوصی
  • امنیت

محصولات مرتبط : پارتیشن شیشه ای مدل PP11

قیمت پارتیشن آلومینیومی

قیمت این نمونه محصولات بستگی به کیفیت پروفیل استفاده شده، کیفیت شیشه‌های استفاده شده و ابزار‌های به کار رفته در داخل این محصولات دارد. از عواملی که سبب قیمت متفاوت محصولات می‎شود دوجداره و تک جداره بودن پارتیشن‌ است. از دیگر دلایلی که در قیمت پارتیشن‌ها تاثیر گذار است می‌توانیم به متراژ پارتیشن، جنس استفاده شده از آلومینیوم و کیفیت آن، تعداد پنل‌های استفاده شده پرده کرکره پارتیشن، ارتفاع پارتیشن، نوع طراحی، خدمات پس از فروش و حجم خرید خریداران اشاره داشته باشیم. برای آنکه بتوانید این محصولات را با قیمت مناسب و کیفیت بالا خریداری کنید، بهتر است با کارشناسان فروش ما ارتباط بگیرید. خرید به صورت آنلاین و غیر حضوری نیز سبب کاهش قیمت انواع پارتیشن شده و شما به راحتی می‌توانید در هنگام خرید از تخفیفات ویژه سایت نیز بهره‌مند شوید.

سخن پایانی

پارتیشن‌بندی علاوه بر آنکه در استفاده از فضا کمک زیادی می‌کند، سبب زیبایی محیط و فضا نیز می‌شود. بیشتر ادارات برای آنکه بتوانند فضای محیط کار را تا حد امکان افزایش دهند، اقدام به پارتیشن‌بندی می کنند. برای آنکه بتوانید این محصولات را خریداری کنید بهتر است با کارشناسان ما روی سایت ارتباط بگیرید. منتظر هرگونه انتقاد، پیشنهاد و سوالات شما عزیزان هستیم .