در محیط اداری می‌توان برای تفکیک محیط از پارتیشن اداری استفاده کرد. دلایل استفاده از پارتیشن اداری بسیار متنوع بوده و به دلیل مزایای زیادی که پارتیشن اداری در محیط یک اداره به وجود می‌آورد از این نوع پارتیشن برای محیط‌های مختلف استفاده می‌کنند. پارتیشن اداری انواع مختلفی داشته و مزایای آن شامل تامین نور محیط، تغییر دادن فضای اداره، زیبا کردن و نظم بخشیدن به فضای آن می‌شود. برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره دلایل استفاده از پارتیشن اداری در ادارات این مطلب را تا انتها مطالعه نمایید.

محصولات مرتبط : پارتیشن چوبی مدل PP10

انواع مختلف پارتیشن_های اداری

 دلایل استفاده از پارتیشن اداری

یکی از دلایل استفاده از پارتیشن اداری انعطاف‌پذیری پارتیشن اداری است. این محصول انعطاف بسیار زیادی داشته و می‌توان در ساخت انواع پارتیشن از مواد گوناگون مانند شیشه، چوب و غیره استفاده کرد. شما می‌توانید پارتیشن اداری دلخواه خود را در اندازه و ابعاد متفاوت نصب کنید. از دلایل دیگر می‌توان به قدرت انتخاب بالا اشاره کرد.

پارتیشن‌ها در رنگ‌ها و طرح‌های بسیار متنوع تولید می‌شوند. این تنوع محصول باعث قدرت بیشتر انتخاب شما در هنگام خرید شده و شما می‌توانید پارتیشن مورد نیاز خود را خریداری نمایید. انواع پارتیشن در دو نمونه تک جداره و دو جداره ساخته می‌شوند. در ارتفاع‌های متفاوت می‌توان از پارتیشن‌های نیم قد و تمام قد استفاده کرد. دلیل دیگر استفاده از پارتیشن‌های اداری هزینه مناسب خرید آنها نسبت به دیگر وسایل جداکننده و مصالح است. حمل و نقل و اجرای آسان پارتیشن از دیگر دلایل استفاده از آنها بوده و به دلیل ایمنی و طول عمر بالای این پارتیشن‌ها می توان با اطمینان بیشتر در محیط اداری از آنها استفاده کرد.

“بیشتر بخوانید : مزایای استفاده از پارتیشن اداری

انواع مختلف پارتیشن‌های اداری

یکی از بهترین وسایلی که برای جداسازی محیط‌های اداری مورد استفاده قرار می‌گیرد، پارتیشن اداری نام دارد. پارتیشن اداری انواع مختلفی داشته که می‌توان به پارتیشن‌های دوجداره تمام ام‌دی‌اف، پارتیشن‌های دوجداره ام‌دی‌اف و شیشه و پارتیشن‌های کوتاه اشاره کرد. پارتیشن دوجداره تمام ام‌دی‌اف ارتفاع بالایی داشته و به صورت تمام قد ساخته می‌شوند. این نوع پارتیشن‌ها برای جداسازی دو واحد مستقل مورد استفاده قرار گرفته و در محیط‌هایی با نور کافی مناسب هستند.

این پارتیشن‌ها سبب تاریک شدن محیط‌های اداری می‌شوند. پارتیشن‌های دوجداره با ام‌دی‌اف و شیشه برای نظارت بیشتر مدیر در امور کارکنان و پرسنل به کار می‌رود. پارتیشن‌های کوتاه نیز برای جدا کردن محیط‌های اداری که پرسنل و کارکنان آن در یک محیط نزدیک به هم و مرتبط با یکدیگر قرار گرفته‌اند مناسب است.

محصولات مرتبط : پارتیشن شیشه ای PP12

مزایای استفاده از پارتیشن اداری (1)

مزایای استفاده از پارتیشن اداری

از مزایای استفاده از پارتیشن اداری می‌توان به تامین نور محیط اشاره کرد. این پارتیشن‌های پرکاربرد نور خورشید را به خوبی از خود عبور داده و محیط اداره را روشن می‌کنند. تغییر دادن فضای ادارات بدون صرف هزینه‌های گزاف از دیگر مزیت‌های پارتیشن اداری است. این پارتیشن‌ها می‌توانند بزرگ و کوچک کردن فضای اداره را با هزینه‌های بسیار کمتر انجام دهند. اگر بخواهید به جای پارتیشن از دیوار برای جداسازی فضای اداره استفاده کنید باید هزینه‌های بسیار زیادی بپردازید.

پارتیشن‌های اداری با هزینه‌های بسیار کمتر این امکان را برای شما به وجود می‌آورند. از مزیت‌های دیگر آن می‌توان به زیبا کردن محیط و نظم بخشیدن به فضا اشاره کرد. پارتیشن‌های اداری تاثیر زیادی بر زیبایی محیط داشته و به مکان‌های مختلف اداره نظم زیادی می‌بخشند. افزایش تمرکز پرسنل و عایق‌سازی محیط نیز از دیگر مزایای استفاده از پارتیشن اداری است. پارتیشن اداری فضای خصوصی و یک حریم جداگانه را برای پرسنل گوناگون اداره به وجود می‌آورد که تمرکز آنها را افزایش می‌دهد.

محصولات مرتبط : پارتیشن چوبی مدل PP2

برای جلوگیری از ورود صدا به درون اتاق‌ها نیز می‌توان از پارتیشن اداری برای عایق سازی استفاده کرد. در صورت استفاده از پارتیشن اداری می‌توانید یکی از قسمت‌های محیط اداره را در معرض دید مراجعه کنندگان قرار داده و اطلاعیه‌های مهم شرکت را در آن قرار دهید. این کار یکی از مزیت‌های مهم استفاده از پارتیشن اداری به عنوان تابلوی اعلانات است. نصب پارتیشن بدون تخریب یکی دیگر از مزیت‌های این پارتیشن‌ها است‌ شما برای نصب کردن پارتیشن در محیط اداری نیاز به هیچگونه تخریب و باز کردن اتصالات مختلف محیط اداری ندارید.

از مزیت‌های دیگر می‌توان به فروش پارتیشن‌های استفاده شده و تنوع در طرح رنگ و مدل‌های آن‌ها اشاره کرد. تنوع در طرح و رنگ و مدل‌های پارتیشن اداری سبب شده که افراد با سلیقه‌های مختلف بتوانند انواع پارتیشن‌ها را برای خود انتخاب کنند. فضای داخلی اداره‌ها با یکدیگر متفاوت بوده و از رنگ‌های مختلف در آنها استفاده شده است. می‌توان با توجه به رنگ داخل فضای اداره از پارتیشن‌ها به رنگ‌های مختلف استفاده نمود.

سخن پایانی

استفاده از پارتیشن‌های اداری در ادارات مختلف مزیت‌های زیادی داشته و به دلایل مختلف می‌توان از پارتیشن‌ها استفاده کرد. مزیت‌های زیاد پارتیشن‌های اداری باعث شده که این پارتیشن‌ها مورد توجه افراد قرار گرفته با هزینه‌های بسیار کم از آنها استفاده کنند. مجموعه پویا چوب سورین خدمات مختلفی در این زمینه برای شما ارائه می‌دهد. برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره‌های مجموعه ما تماس بگیرید. منتظر دیدگاه شما عزیزان هستیم.