یکی از بهترین وسایل برای جداسازی فضاهای مختلف و تقسیم‌بندی فضا، پارتیشن است. پارتیشن‌ها انواع مختلفی دارند. یکی از پارتیشن‌هایی که این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده پارتیشن شیشه‌ای فریم لس نام دارد. این پارتیشن دارای ویژگی‌های مخصوصی است. استفاده از آن مزایای زیادی داشته و با قیمت مناسبی نسبت به دوام خود به فروش می‌رسد. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه شوید.

محصولات مرتبط : پارتیشن شیشه ای PP12

جدیدترین مدل های پارتیشن شیشه ای فریم لس

جدیدترین مدل های پارتیشن شیشه ای فریم لس

در پارتیشن‌های شیشه‌ای فریم لس که این روزها تولید می‌شود از یک پروفیل آلومینیومی با ابعاد سه با چهار سانتی‌متر استفاده می‌شود. این به عنوان یک تکیه‌گاه برای شیشه‌ها به کار می‌رود. شیشه‌ها از نوع سکوریت ده میل بوده و درون شیار پروفیل قرار می‌گیرند. این پارتیشن‌ها تک جداره هستند و می‌توان انواع پیوست و جزئیات آن‌ها را کم و زیاد کرد. انواع استیکر و سندبلاست‌ها روی این پارتیشن‌ها وجود دارند.

رنگ استفاده شده در مدل‌های جدید رنگ آنادایز است. برای این پارتیشن‌ها می‌توان از درب‌های ام‌دی‌اف نیز به جای شیشه‌ای استفاده کرد. اینکار هزینه‌های تولید این پارتیشن را کاهش می‌دهد. در مدل‌های جدید از شیشه‌های هوشمند برای مات شدن شیشه در مواقع لزوم هم استفاده می‌شود.

“بیشتر بخوانید : مزایای استفاده از پارتیشن اداری

پارتیشن شیشه ای فریم لس

پارتیشن‌ها دو نوع فریم‌دار و بدون فریم هستند. تفاوت این دو نوع در اندازه و ضخامت فریم است. در پارتیشن‌های فریم لس ضخامت فریم بسیار کم بوده و باعث زیبایی بیشتر این نوع پارتیشن می‌شود. این پارتیشن‌های زیبا و جدید یکی از بهترین ابزارها برای جداکردن محیط‌های داخلی ادارات، سازمان‌ها و مکان‌های مختلف هستند. برای جداسازی فضای شیک و مدرن استفاده از پارتیشن شیشه‌ای بدون فریم توصیه می‌شود.

محصولات مرتبط :  پارتیشن چوبی مدل PP10

پارتیشن شیشه ای بدون فریم چه ویژگی هایی دارد؟

ویژگی‌های مطلوب پارتیشن شیشه‌ای بدون فریم باعث شده که از این پارتیشن‌ها استفاده زیادی شود. از ویژگی‌های آن می‌توان به امکان نصب و جابجایی آسان آن‌ها اشاره کرد. این پارتیشن‌ها فضای دید مناسبی در اختیار کاربران قرار داده و قیمت آن نسبت به دیگر مصالح جداسازی فضا مناسب‌تر است. این پارتیشن‌ها محیط را بسیار شیک کرده و از رنگ‌های متنوعی در تولید آن استفاده می‌شود.

مدل‌های گوناگون این نوع پارتیشن‌ها باعث یک خرید راحت برای افراد با سلیقه‌های مختلف است. این پارتیشن‌ها همچنین دید وسیعی در اختیار کاربران قرار می‌دهند. با استفاده از آن‌ها می‌توانید فضا را به راحتی تقسیم کرده و فضای کمی از روی زمین را اشغال می‌کنند.

“بیشتر بخوانید : راهنمای خرید کانتر اداری مناسب

عوامل موثر در تغییر قیمت پارتیشن اداری فریم لس

عوامل زیادی روی قیمت هر کالا تاثیر دارد. در خرید پارتیشن اداری فریم لس نیز عواملی مانند جنس و مارک قفل و لولا روی قیمت تاثیر دارند. کیفیت اجناس و طرح و مدل فریم، متراژ و ابعاد هم از عوامل موثر روی قیمت هستند. از عوامل دیگر می‌توان به رنگ و ضخامت شیشه اشاره کرد.

جدیدترین مدل‌های پارتیشن فریم لس

جدیدترین مدل‌های پارتیشن فریم لس این روزها بازار خوبی پیدا کرده‌اند. قیمت مناسب پارتیشن و کیفیت بالایی که در مدل‌های جدید وجود دارد باعث خرید این محصولات می‌شود. در سازمان‌ها و اداره‌ها می‌توان از مدل‌های جدید برای زیبایی هرچه بیشتر فضاهای گوناگون استفاده کرد. این پارتیشن‌ها امکان ایجاد یک فضای مناسب را در اداره فراهم می‌کنند تا همکاران یکدیگر را زیر نظر داشته و هر کدام از فضای مخصوص به خود استفاده کنند. انواع مدل‌های جدید در طرح‌های بسیار زیبا و رنگ‌های شیک تولید می‌شوند. این مدل‌های جدید باعث ایجاد یک فضای منحصر به فرد در یک اداره می‌شوند.

محصولات مرتبط : پارتیشن چوبی مدل PP2

پارتیشن شیشه ای فریم لس

مزایای استفاده از پارتیشن فریم لس

استفاده از پارتیشن‌های فریم لس مزایای زیادی دارد. یکی از این مزایا نصب آسان و قابلیت جابجایی این پارتیشن‌هاست. از دیگر مزایا می‌توان به امکان نظارت بر کار پرسنل و بازدهی بالای کارکنان اشاره کرد. نگهداری و مراقبت از این نوع پارتیشن‌ها کار آسانی بوده و یک مزیت مهم محسوب می‌شود. این پارتیشن‌ها به راحتی تمیز می‌شوند و نیازی به زمان زیاد برای تمیز کردن آن‌ها نیست.

خرید این نوع پارتیشن‌ها زمان زیادی نیاز ندارد و حتی می‌توانید با دانستن ابعاد موردنظر خود خریدتان را با سرعت بالا انجام دهید. این پارتیشن‌ها به صورت غیرحضوری نیز قابل خریداری بوده و یک فضای مطلوب را در اداره شما به وجود می‌آورند. از دیگر مزایای این پارتیشن‌ها می‌توان به طراحی ظاهری آن‌ها اشاره کرد که در مکان‌های زیادی قابل اجرا و استفاده هستند. مزیت‌های زیاد این پارتیشن‌ها باعث شده که برای جداسازی فضا دیگر از مصالحی که هم هزینه بالا دارند و هم به کاربردن آن‌ها دردسرهای زیادی دارد استفاده نشود. این پارتیشن‌ها هنگام نصب هیچ آلودگی در محیط به وجود نیاورده و به سرعت نصب می‌شوند.

محصولات مرتبط : پارتیشن شیشه ای اداری PP20

بهترین پارتیشن شیشه ای بدون فریم را از کجا تهیه کنیم؟

انتخاب یک مجموعه معتبر اهمیت زیادی در خرید پارتیشن‌های شیشه‌ای فریم لس دارد. این نوع پارتیشن‌ها با کیفیت و قیمت‌های گوناگونی به فروش می‌رسند. اگر یک مکان معتبر را برای خرید انتخاب نمایید دیگر قیمت بیشتری را نپرداخته و یک کالای با کیفیت را می‌خرید. تولید پارتیشن‌ توسط مواد اولیه متفاوتی انجام می‌شود. اگر شما یک فروشگاه مناسب را برای خرید انتخاب کنید از اجناس با کیفیت و مرغوب بهره‌مند می‌شوید.

توجه داشته باشید که تنوع اجناس هم اهمیت زیادی دارد. از آنجایی که تنوع در رنگ و مدل‌های پارتیشن‌ شیشه‌ای بدون فریم زیاد است باید از مکانی خریداری کنید که تنوع بالایی در فروش محصولات داشته باشد.اگر مجموعه ما را برای خرید خود انتخاب نمایید می‌توانید این پارتیشن‌ها را با بهترین کیفیت و قیمت مناسب خریداری نمایید. پویا چوب سورین برای ارائه خدمات به شما حاضر است.

محصولات مرتبط : پارتیشن شیشه ای اداری PP19

سخن پایانی

همانطور که در بالا اشاره کردیم یکی از بهترین ابزارها برای جداسازی فضا در قسمت‌های گوناگون اداره و یا سازمان‌ها استفاده از پارتیشن شیشه‌ای فریم لس است.اگرچه پارتیشن‌های شیشه‌ای فریم دار هم در سازمان‌های استفاده استفاده می‌شود اما مدل‌های جدید پارتیشن شیشه‌ای بدون فریم فروش بیشتری داشته و با قیمت مناسب به فروش می‌رسد. این پارتیشن‌ها باعث زیبایی بیش از حد فضای مورد نیاز شده و می‌تواند موجب نظارت بر کار همکاران باشد. کیفیت پارتیشن‌های شیشه‌ای فریم لس بستگی به نوع مواد اولیه در تولید آنها بوده و باید در انتخاب یک فروشگاه مناسب برای خرید آنها دقت زیادی داشته باشید. برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره انواع پارتیشن شیشه‌ای فریم لس با شماره‌های مجموعه ما تماس بگیرید. لطفاً نظرات و پیشنهادات خود را با ما به اشتراک بگذارید.