یکی از مهم ترین دغدغه های افراد و صاحبان شرکت و اداره، نحوه ی چیدمان وسایل و تجهیزات اداری می باشد زیرا رعایت نکات استاندارد چیدمان وسایل اداری می تواند به افزایش بهره وری کارکنان و کارمندان کمک بسیار زیادی کند. علاوه بر آن نحوه ی صحیح و درست چیدمان تجهیزات اداری می تواند تاثیرات بسیار زیاد دیگری نیز حتی در ارباب رجوع داشته باشد.

نحوه ی درست چیدمان وسایل اداری می تواند مزایای بسیار زیادی داشته باشد از مهم ترین این مزایا می توان به ایجاد حس مثبت نگری، افزایش راندمان کاری، از بین بردن استرس، ایجاد آرامش، افزایش رضایت کارمندان،  بالا بردن کیفیت، افزایش بهره وری کار، بالا بردن حس راحتی در ارباب رجوع و کارمندان و … اشاره کرد. این موارد تنها تعداد کمی از مزایایی است که نحوه ی درست چیدمان برای یک اداره به وجود می آورد.

استاندارد نظم چیدمان وسایل اداری

مشاهده بهترین نمونه های : صندلی کنفرانس و میز کنفرانس 

معرفی نکات استاندارد چیدمان وسایل اداری

در هر اداره وسایل و تجهیزات زیادی وجود دارد که بر اساس نیاز کارمندان و ارباب رجوع ها مورد استفاده قرار می گیرد. به دلیل زیادی بودن این وسایل باید نحوه ی چیدمان آن ها به گونه ای باشد که مورد تایید همگان قرار بگیرد. در این بین نکات مختلفی برای استاندارد چیدمان وسایل اداری وجود دارد که از مهم ترین نکات استاندارد چیدمان وسایل اداری می توان به موارد زیر اشاره کرد:

منظم بودن اداره

یکی از مهم ترین نکات استاندارد چیدمان وسایل اداری، ایجاد نظم در اداره و شرکت می باشد. وسایل و تجهیزات باید به گونه ای در محیط شرکت قرار داده شوند که بیشترین نظم و انضباط قابل مشاهده باشد. در صورت بی نظمی کارکنان نمی توانند کار خود را به خوبی انجام دهند و یا اینکه ارباب رجوع ها به وسایل برخورد کنند. علاوه بر آن، شلوغ بودن و بی نظم بودن اداره ممکن است تمرکز کارکنان را پایین بیاورد و در نهایت عملکرد سازمان و اداره کاهش پیدا کند.

مشاهده جدیدترین کمدهای اداری فلزی

ایجاد حس راحتی در محیط کار

یکی دیگر از نکات استاندارد چیدمان وسایل اداری، ایجاد حس راحتی در کارکنان و ارباب رجوع ها می باشد. در زمان چیدمان وسایل باید به راحتی افراد دقت زیادی کرد تا آن ها در زمان انجام امور کاری با مشکل مواجه نشوند. به طور مثال باید قفسه هایی در کنار میز های اداری وجود داشته باشد تا کارکنان بتوانند مدارک مورد نیاز را درون آن قرار دهند و لازم نباشد که مسیری را برای این کار طی کنند. علاوه بر آن باید از وسایلی استفاده شود که راحتی را برای کارکنان فراهم کند. صندلی های استاندارد، پنجره های دو جداره، لامپ های با نور مناسب و … از این قبیل وسایل می باشند.

پارتیشن اداری زیبا برای جداسازی اتاق

قابلیت تغییر محل کار

علاوه بر منظم بودن و ایجاد حس راحتی، باید به قابل تغییر بودن آن ها نیز توجه شود. در واقع باید وسایل به گونه ای جایگذاری شوند که بتوان در صورت نیاز به راحتی مکان آن ها را تغییر داد. این مسئله برای رفع نیاز کارمندان و کارمندان بسیار مهم و ضروری می باشد.

مهم ترین نکته برای پیشرفت شما در محل کار بعد از شیوه های مدیریتی صحیح، استفاده از وسایل اداری جدید و زیبا برای پرسنل و خودتان است. ما به شما بهترین ها را پیشنهاد می دهیم. با کارشناسان پویا چوب سورین در ارتباط باشید.

استفاده از تجهیزات اداری تمیز و زیبا

مهم ترین نکته ای که در دید اول برای هر کدام از کارمندان و کارکنان شرکت مد نظر است، تمیز بودن میز و صندلی محل کار است. پویا چوب سورین با در نظر گرفتن این مورد و مواردی از قبیل ابعاد فضای کار ، نوع شرکت و … به شما بهترین موارد را پیشنهاد می کند. بهترین مدل های میز اداری ، صندلی کارمندی و … را در فروشگاه ما مشاهده کنید و جهت در یافت مشاوره رایگان با کارشناسان ما در تماس باشید.