پارتیشن‌های شیشه‌ای برای تفکیک فضاهای مختلف مورد ‌استفاده قرار می‌گیرند. امروزه بیشتر ادارات و شرکت‌ها از پارتیشن‌های شیشه‌ای استفاده می‌کنند. هزینه خرید این پارتیشن‌ها به‌صرفه بوده و دیگر نیازی به تغییرات گسترده در شرکت‌ها وجود ندارد. به راحتی می‌توان با استفاده از پارتیشن‌های شیشه‌ای در ابعاد مختلف قسمت‌های مختلف یک ساختمان را از یکدیگر جداسازی کرد. پروفیل‌های پارتیشن شیشه‌ای با جنس‌های مختلفی به فروش می‌رسند. برای اطلاعات بیشتر درباره انواع پروفیل پارتیشن شیشه‌ای با پویاچوب سورین همراه شوید.

پارتیشن شیشه‌ای چیست؟

تا چند سال پیش برای جداسازی فضاهای مختلف یک ساختمان یا اضافه کردن قسمت‌های جدید به یک ساختمان نیاز به تغییرات گسترده بود. امروزه با تولید پارتیشن شیشه‌ای دیگر نیازی به ساخت‌وساز یا بازسازی وجود نداشته و می‌توان به راحتی از پارتیشن‌های شیشه‌ای برای جداسازی فضا استفاده نمود. استفاده از پارتیشن شیشه‌ای دارای مزایای بسیار زیادی است. اگر در یک اداره بخواهیم دو قسمت را از یکدیگر جدا کنیم دیگر نیازی به تعطیل کردن اداره و یا آن محیط نبوده و می‌توان با سرعت بالا از پارتیشن شیشه‌ای برای جداسازی استفاده کرد.

از مزایای مهم پارتیشن شیشه‌ای می‌توان به هزینه کم آنها برای خرید اشاره نمود. ساخت‌وساز با استفاده از مصالح مختلف برای اضافه و کم کردن فضاهای گوناگون هزینه‌های بسیار زیادی نیاز دارد. پارتیشن‌های شیشه‌ای با قیمت‌های مختلف به فروش رسیده و نیاز هر فرد را با توجه به بودجه‌ای که دارد برطرف می‌کند. تولید پارتیشن‌ها با انواع پروفیل‌های صنعتی توسط مجموعه‌های مختلفی در کشور ما انجام می‌شود. هرچه از فریم با کیفیتی در تولید پارتیشن استفاده شود کیفیت مطلوبی در شکست صدا و دوام بالای آن خواهد داشت.

پارتیشن شیشه ای

محصولات مرتبط: پارتیشن شیشه ای اداری PP19

فریم‌های آلومینیومی

یکی از انواع پروفیل‌هایی که برای پارتیشن شیشه‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرد از جنس آلومینیوم ساخته می‌شود. پروفیل‌های آلومینیومی تولید داخل از آلومینیوم بازیافتی ساخته شده و امکان آنودایز در آنها وجود ندارد. رنگ این پروفیل‌ها بیشتر به رنگ سفید و مشکی بوده و با قیمت‌های مختلفی در بازار به فروش می‌رسند. پارتیشن‌های شیشه‌ای که با این پروفیل‌ها ساخته می‌شود از شکست صدای کمتری نسبت به دیگر پارتیشن‌ها برخوردار هستند. افراد با توجه به بودجه و شرایطی که دارند، می‌توانند از فریم‌های مختلف برای پارتیشن شیشه‌ای استفاده نمایند. این پارتیشن‌ها نسبت به سایرین قسمت پایینی دارد و برای مکان‌هایی مناسب است که سروصدای کمی در آن‌ها وجود دارد. اگر دو قسمت که صدای بالایی دارند و مزاحم یکدیگر هستند، با این پروفیل پارتیشن جداسازی شوند تاثیر زیادی در کاهش صدا نخواهد داشت.

پروفیل طرح آلمانی

یکی دیگر از انواع پروفیل‌های پارتیشن شیشه‌ای با نام پروفیل‌های طرح آلمانی شناخته می‌شود. این پروفیل‌ها با پیچ‌های زیاد به یکدیگر متصل شده و با آنها پروفیل پیچی نیز می‌گویند. ابعاد این پروفیل‌ها سه در چهار سانتی‌متر بوده و به صورت وارداتی از کشور آلمان به ایران وارد می‌شود. تولید پروفیل‌های طرح آلمانی در کشور ما معمولا به رنگ نقره‌ای انجام می‌شود. پروفیل‌های طرح آلمانی نسبت به دیگر پروفیل‌ها قیمت بالاتری دارند. توجه داشته باشید که کیفیت این پروفیل‌ها نیز بالاتر از پروفیل‌های آلومینیومی است. اگر مشکلی با رنگ این پروفیل نداشته باشید، کیفیت مطلوبی برای استفاده خواهد شد. تک رنگ بودن این پروفیل باعث شده که افراد با سلیقه‌های خاص این رنگ را انتخاب نکنند.

پارتیشن شیشه ای

محصولات مرتبط: پارتیشن شیشه ای PP12

پروفیل بی ام

اگر بخواهیم یکی از بروزترین طرح‌های پروفیل‌های پارتیشن شیشه‌ای را برای شما معرفی کنیم، می‌توانیم پروفیل‌های سری بی‌ام را معرفی نماییم. این پروفیل‌ها با ابعاد ۲ در ۳ سانتی‌متر وجود داشته و باعث تولید پروفیل به رنگ‌های نقره‌ای، سفید، خاکستری و مشکی می‌شوند. این پروفیل‌ها به دلیل تنوع بالا در رنگ فروش خوبی دارند. برای جلوگیری از یکنواختی محیط می‌توان از رنگ‌های مختلف این پروفیل استفاده کرد.

رنگ این پروفیل‌ها ضدخش بوده و از کیفیت بالایی برخوردار هستند. پارتیشن‌های شیشه‌ای که با پروفیل‌های بی‌ام ساخته می‌شوند از نظر شکست صدا کیفیت خوبی دارند. اگر در یک محیط اداری از پارتیشن‌های شیشه‌ای با پروفیل بی‌ام استفاده شود شکست صدا تا ۷۰ درصد امکان‌پذیر می‌شود. شکست صدا در این پروفیل‌ها به دلیل ساختار اصلی آنها و به کارگیری آلومینیوم بسیار با‌کیفیت در تولید آنها است. هرچه آلومینیوم بکار رفته مرغوب‌تر باشد درصد شکست صدا نیز افزایش پیدا خواهد کرد‌.

محصولات مرتبط: پارتیشن شیشه ای اداری PP20

پروفیل‌های مینسکو

یکی از زیباترین و ظریف‌ترین پروفیل‌هایی که برای پارتیشن شیشه‌ای بکار می‌رود، پروفیل سری مینسکو نام دارد. اگر به دنبال طیف گسترده‌ای از رنگ‌بندی پروفیل‌های پارتیشن شیشه‌ای هستید سری مینسکو گزینه مناسبی برای شما است. از آنجایی که این پروفیل‌ها امکان آنودایز دارند از طیف گسترده رنگ‌ها برخوردار شده‌اند‌. ابعاد این پروفیل‌ها دو در دو سانتی‌متر بوده و توانایی بالایی در شکست صدا دارند. برای محیط‌های پر سروصدا این پروفیل‌ها گزینه‌ای مناسب هستند. این پروفیل طول عمر بالایی داشته و می‌تواند شیشه را به درستی نگهداری کند. به دلیل مقاومت بالای این پروفیل‌ها می‌توان از آن‌ها برای مدت زیادی استفاده کرد‌.

پارتیشن شیشه ای

محصولات مرتبط: پارتیشن شیشه ای اداری PP22

نکات مهم برای انتخاب پروفیل پارتیشن شیشه‌ای

برای انتخاب پروفیل پارتیشن شیشه‌ای باید نکات مختلفی را درنظر بگیرید. اگر شکست صدا برای شما اهمیت دارد باید پروفیل مینسکو یا پروفیل‌های بی‌ام را برای خود انتخاب نمایید. اگر می‌خواهید با هزینه‌ای کم مکان‌های مختلف را با پارتیشن شیشه‌ای از یکدیگر جداسازی نمایید، فریم‌های آلومینیومی گزینه مناسبی هستند. اگر طیف گسترده رنگ برای شما اهمیت دارد پروفیل‌های مینسکو می‌توانند کمک زیادی به شما بکنند. باید با توجه به بودجه‌‌ای که درنظر می‌گیرید و شرایط مختلفی که دارید از پروفیل‌های مختلف استفاده نمایید. تنوع گسترده پروفیل‌های پارتیشن شیشه‌ای را در مجموعه ما مشاهده نمایید.

سخن پایانی

همانطور که در این مطلب برای شما بیان نمودیم پارتیشن‌های شیشه‌ای این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند. برای جداسازی فضاهای مختلف در کنار یکدیگر می‌توان از پارتیشن شیشه‌ای استفاده نمود. از پارتیشن شیشه‌ای بیشتر برای اداره‌ها و شرکت‌ها استفاده می‌شود. پروفیل‌هایی که در اطراف پارتیشن شیشه‌ای قرار می‌گیرند منجر به شکست صدا و دوام بالای شیشه خواهند شد. شما باید با توجه به شرایطی که دارید از انواع این پروفیل‌ها استفاده نمایید. مجموعه پویا چوب سورین انواع پروفیل‌های پارتیشن شیشه‌ای را با شرایط عالی ارائه می‌کند. برای اطلاعات بیشتر درباره پروفیل‌ها با شماره‌های مجموعه ما تماس بگیرید. همکاران ما اطلاعات لازم را درباره خرید در اختیار شما قرار خواهند داد.