میز کنفرانس، یکی از اصلی‌ترین لوازمی است که در لیست خرید هر کارفرما و مدیری پیدا می‌شود. ظاهر یک دفتر با استفاده از میز کنفرانسی شیک، بسیار زیبا و شکیل خواهد بود. به دلیل وجود سلایق مختلف و تقاضای بالا، طراحان انواع مختلفی از این میز را، روانه بازار کرده‌اند. وجود همین تنوع در مدل‌های موجود، می‌تواند برای خریداران گیج‌کننده باشد. در ادامه این مطلب به بررسی تفاوت بین میز کنفرانس شیشه‌ای و میز کنفرانس ساده می‌پردازیم. در هر مرحله شما می توانید با استفاده از فروشگاه قسمت میز کنفرانس و صندلی کنفرانس ، اتاق های کنفرانس خود را تجهیز نمایید .

محصولات مرتبط : میز کنفرانس PCD18 .

میز کنفرانس ساده

“بیشتر بخوانید : میز کنفرانس تا شونده

میز کنفرانس شیشه ای

میز کنفرانس شیشه‌ای در میان بسیاری از مدیران ، طرفدار دارد. شیشه به عنوان یکی از پیشگامان دکوراسیون مدرن شناخته می‌شود. این ماده شفاف می‌تواند به سادگی با هر دکوراسیونی هماهنگ شده و ظاهری لوکس و لاکچری به فضا ببخشد. از زمان ورود شیشه به حوزه مبلمان و دکوراسیون، طراحان متوجه شدند که ظرافت و سادگی، بسیار بیشتر از طرح‌های پیچیده می‌تواند زیبایی شیشه را به تصویر بکشد.

استفاده از یک میز کنفرانس شیشه‌ای در محیط کار، فضا را از انرژی مثبت لب‌ریز کرده و انگیزه کار کردن را در افراد تحریک می‌کند. انتخاب متریال مناسب برای میز کنفرانس شیشه‌ای، تاثیر مستقیمی بر میزان مقاومت و ایمنی آن دارد. به طور معمول از شیشه سکوریت برای ساخت این نوع میزها استفاده می‌شود.

محصولات مرتبط : صندلی کنفرانس مدل PC1 .

مزایا میز کنفرانس شیشه ای

مانند هر وسیله دیگری، میز کنفرانس شیشه‌ای هم مزایا و معایب خود را دارد. آشنایی با این موارد سبب می‌شود تا در زمان تصمیم‌گیری، میزی مناسب با نیازهای خود تهیه کرده و درست انتخاب کنید. از جمله مزایای خرید میز کنفرانس شیشه‌ای، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • میز کنفرانس شیشه‌ای می‌تواند ظاهری مدرن و جذاب برای فضا رقم بزند؛ همچنین وجود شیشه سبب می‌شود تا پایه‌های چوبی یا فلزی میز، بیشتر خود را نشان دهند.
  • تمیز کردن میز کنفرانس شیشه‌ای یا میزی با رویه شیشه‌ای، کاری آسان است. برای این کار، کافی است تا از یک دستمال مرطوب یا شیشه پاک‌کن کمک بگیرید.
  • به دلیل شفافیت بالای شیشه، میز کنفرانس شیشه‌ای فضا را بزرگ‌تر و روشن‌تر نشان داده و نور را منعکس می‌کند.
  • تنوع بالایی در میز کنفرانس شیشه‌ای وجود دارد.
  • جابه جایی میزهای شیشه‌ای آسان بوده و نسبت به دیگر انواع میزها، وزن کم‌تری دارند.
  • از آنجا که شیشه ماده‌ای قابل بازیافت است، به محیط زیست آسیب نخواهد زد.

معایب خرید میز کنفرانس شیشه‌ای

  • میز کنفرانس شیشه‌ای، لک‌ها، اثر انگشت و گرد و غبار را نشان می‌دهد؛ به همین دلیل لازم است تا هر بار پس از استفاده، آن را تمیز کرد.
  • شیشه‌ای بودن میز سبب می‌شود تا تمام المان‌های اطراف و کف‌پوش دیده شود؛ در نتیجه آن‌ها هم باید از زیبایی و کیفیتی نسبی برخوردار باشند.
  • شیشه به عنوان ماده‌ای شکننده شناخته می‌شود. از طرفی وجود گوشه در آن می‌تواند قدری خطرناک باشد.
  • ایجاد خط و خش‌های روی شیشه جبران ناپذیر است.
  • نسبت به نوع شیشه استفاده شده در میز کنفرانس شیشه‌ای، می‌تواند گران‌تر از دیگر میز‌های کنفرانس باشد.

میز کنفرانس شیشه ای

“بیشتر بخوانید : چیدمان اصولی اتاق کنفرانس

میز کنفرانس ساده

به طور معمول در طراحی میز کنفرانس ساده از چوب‌های متنوع با نقش و نگار جذاب استفاده می‌شود. طراحی این میزها ساده، اما در عین حال جذاب بوده و حسی آرامش‌بخش را به محیط القاء خواهند کرد. افراد بسیاری جذب ظاهر دلنشین میز کنفرانس ساده شده و از آن در شرکت یا دفتر خود استفاده می‌کنند. علاوه بر چوب، از متریال‌هایی نظیر شیشه، فلز آلومینیوم و ام دی اف نیز برای ساخت این میزها کمک می‌گیرند. کیفیت بالا و طول عمر زیاد، از دیگر دلایلی است که افراد را به خرید میز کنفرانس ساده، ترغیب می‌کند.

مزایا و معایب میز کنفرانس ساده

میز کنفرانس ساده نسبت به دیگر میز کنفرانس‌ها از دوام و طول عمر بیشتری برخوردار است. به دلیل ساختار چوبی این میز، تحمل وزن زیادی را دارند و به راحتی می‌توانند وزن زیادی را تحمل کنند. همچنین به سادگی دچار خط و خش نشده و زیبایی خود را در گذر زمان حفظ می‌کنند. قیمت میز کنفرانس ساده نسبت به دیگر انواع میز کنفرانس، کم‌تر بوده و مقرون به صرفه‌تر است. از طرفی میز کنفرانس ساده به دلیل جنس چوبی آن، وزن زیادی داشته و نمی‌توان آن را به سادگی جابه جا کرد.

محصولات مرتبط : میز کنفرانس PCD23 .

تفاوت میز کنفرانس شیشه ای با میز کنفرانس ساده

تفاوت میز کنفرانس شیشه ای با میز کنفرانس ساده

اگر قصد دارید تا پس از خرید میز کنفرانس، آن را بارها جابه‌جا کنید، حتماً به سراغ میز کنفرانس شیشه‌ای بروید؛ این میزها از میز کنفرانس ساده سبک‌تر بوده و راحت‌تر جابه‌جا می‌شوند. از طرفی میز کنفرانس ساده، انتخابی اقتصادی‌تر بوده و از عمر بیشتری برخوردار هستند. ظاهر زیبای میز کنفرانس شیشه‌ای، یکی از دلایلی است که اکثر افراد را به آن جلب می‌کند.

سخن پایانی

خرید میز کنفرانس یکی از چالش‌های پیشروی هر مدیری خواهد بود. افراد باید با بررسی نیازها و انتظاراتشان از یک میز کنفرانس خوب، مدل‌های متنوعی را بررسی کرده و از میان آن‌ها انتخاب کنند. نظرات خود را درباره میز کنفرانس با ما به اشتراک بگذارید.

محصولات مرتبط : صندلی کنفرانس مدل PC3 .