مراکز خرید و توزیع پارتیشن‌های اداری در تهران کم نیستند. تنوع در ارائه خدمات و قیمت‌های پیشنهادی در کنار نوع کیفیت همگی از جمله عواملی به شمار می‌آیند که مشتریان را به سمت خود سوق می‌دهند؛ به همین دلیل تصمیم گرفته‌ایم در ادامه شما را با ۱۰ مجموعه و مرکز برتر در زمینه خرید و توزیع پارتیشن‌های اداری آشنا کنیم.

تهران پارتیشن

تهران پارتیشن یکی از بهترین مجموعه‎ها به عنوان مرکز خرید و توزیع پارتیشن های اداری در تهران است. قیمت پارتیشن‌های اداری در این مجموعه بسیار مقرون به‌صرفه است، به این دلیل که این مرکز معتبر به توان مالی و اقتصادی مشتریان خود بی‌توجه نبوده و سعی در جلب رضایت آن‌ها را دارد.

پارتیشن اداری به این دلیل که فضا را به درستی تقسیم‌بندی می‌کند، یکی از المان‌های اصلی به شمار می‌آید. انواع پارتیشن اداری چوبی، پارتیشن اداری ترکیب چوب و شیشه، پارتیشن اداری تاشو، پارتیشن اداری سبز، پارتیشن اداری شیشه‌ای و پارتیشن اداری آکوستیک در تهران پارتیشت جزء مدرن‎‎ترین ایده پارتیشن اداری به شمار می‌آیند.

شماره تلفن ثابت: ۷۷۲۹ – ۲۸۴۲ – ۰۲۱

آدرس: تهران، سعادت آباد، بلوار دریا، توحید ۶

پارتیشن اداری

محصولات مرتبط: پارتیشن چوبی مدل PP7

پویا چوب سورین

شما چنانچه به دنبال برترین مراکز خرید و توزیع پارتیشن های اداری هستید، پویا چوب سورین یک انتخاب ایده‌آل و البته مقرون به‌صرفه است. به این دلیل که خلاقیت، سادگی، تضمین کیفیت محصولات و قیمت مناسب شاخصه‌های اصلی این مجموعه به شمار می‌آیند.

این مجموعه با ۱۸ سال سابقه کاری یکی از بهترین و معتبرترین مجموعه‌های به شمار می‌آید که شما را از انتخابی که دارید، ناامید نخواهد کرد. انواع پارتیشن چوبی اداری و پارتیشن شیشه‌ای اداری را از این مجموعه بخواهید؛ چراکه متنوع‌ترین انواع را می‌توانید بدون محدودیت قیمت و کیفیت مورد بررسی قرار دهید.

پارتیشن چوبی به این دلیل که در مقابل ضربه مقاوم است، امروزه در اداره‌ها به شدت مورد استقبال قرار گرفته است و البته جذابیت و زیبایی فوق‌العاده‌ای را به نمایش می‌گذارد. مهم‌تر از همه پارتیشن‌های چوبی خطر برق‌گرفتگی را کاهش می‌دهند و این یکی از مزایای عالی برای استفاده در مکانی همچون اداره است.

 

استفاده از پارتیشن شیشه‌ای هم به این دلیل این‌چنین مورد توجه قرار گرفته است که ارزش مالی سازه را افزایش می‌دهد و زیبایی خارق‌العاده‌ای را به وجود می‌آورد. به هر حال اگر به دنبال دکوراسیونی مدرن هستید، پارتیشن شیشه‌ای بهترین گزینه به شمار می‌آید.

شماره تلفن ثابت: ۶۶۷۴۶۵۶۷ – ۰۲۱

شماره تلفن همراه: ۰۹۱۲۸۷۸۰۱۸۰

آدرس: تهران، خیابان حافظ، خیابان سرهنگ سخایی، مجتمع لباف

پارتیشن ساز

مجموعه معتبر پارتیشن ساز از سال ۱۳۷۹ فعالیت خود را آغاز کرده است و خدماتی از جمله طراحی و اجرای پارتیشن شیشه‌ای فریم لس، پارتیشن تک و دوجداره ام دی اف، فضاهای اداری- هتل‌ها- مراکز درمانی- ویلاهای ییلاقی و… را بر عهده گرفته است.

پارتیشن شیشه‌ای فریم لس یکی از انواع پارتیشن‌‎های اداری است که امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است. این مدل پارتیشن، فاقد قاب و فریم بوده و شیشه‌های پارتیشن به صورت توکار به سقف و زمین متصل می‌شوند و همچنین پارتیشن دوجداره هم یکی از پارتیشن های کاربردی برای فضاهای اداری به شمار می‌آید که این مجموعه به عنوان یکی از مراکز خرید و توزیع پارتیشن های اداری در دستور کار خود قرار می‌دهد.

شماره تلفن همراه: ۰۹۱۲۴۳۹۸۶۷۸

آدرس: تهران، شهرک غرب، خیابان سپهر، پلاک ۴

پارتیشن اداری

محصولات مرتبط: پارتیشن شیشه ای PP12

راش دکور

شرکت راش دکور بیشتر از ۱۲ سال سابقه کار در زمینه تولید انواع پارتیشن اداری را به خود اختصاص داده است.

  • پارتیشن فریملس یا پارتیشن شیشه ای بدون فریم
  • پارتیشن با فریم ام دی اف
  • پارتیشن با فریم آلومینیم به صورت ریلی

موارد گفته شده، از جمله انواع پارتیشن اداری به شمار می‌آیند. نکته قابل توجه برای خرید از این مجموعه گارانتی ۱۸ ماهه و ۱۰ سال خدمات پس از فروش محصولات است که می‌تواند بسیار موضوع وسوسه‌انگیزی برای جذب مشتری باشد. به هر حال در بین مراکز خرید و توزیع پارتیشن های اداری این شرکت را هم در نظر بگیرید.

شماره تلفن ثابت: ۲۱۶۷ ۴۴۲۸ – ۰۲۱

آدرس:   تهران، فلکه دوم صادقیه ، برج گلدیس ، طبقه ۱۰ ، واحد ۱۲

گروه صنعتی یاشیل

گروه صنعتی یاشیل را هم می‌توان در دسته‌بندی مراکز خرید و توزیع پارتیشن های اداری قرار داد. پارتیشن شیشه‌ای‎ محصولی است که این شرکت برای فضاهای اداری در نظر گرفته است. این نوع پارتیشن می‌تواند راندمان کاری کارمندان را افزایش دهد و تعاملی بین کارمندان و مراجعه‌کنندگان را به وجود آورد. مهم‌ترین نکته این است که با وجود نور طبیعی، به صورت قابل توجهی در مصرف انرژی صرفه جویی خواهد شد.

شماره تلفن ثابت: ۶۶۵۵۰۸۰۰ – ۰۲۱

آدرس: تهران، ستارخان، سه راهی تهران ویلا، کوچه باغبان، پلاک ۱۳، واحد ۱۰

تترافرم

شرکت تترافرم بهترین پشتیبانی، بهترین کالا و ضمانت‌نامه‌ای معتبر را برای ارائه خدمات خود در نظر گرفته است. نکته حائز اهمیت برای استفاده از پارتیشن های اداری این شرکت این است که از دستگاه‌های ایتالیایی برای ساخت پارتیشن‌های اداری استفاده می‌کنند. زیبایی و کارایی بالا، تنوع رنگی بی‌نظیر، پوشش لمینت و گارانتی خدمات و محصولات همگی از جمله دلایلی هستند که این مجموعه را به عنوان یکی از بهترین مراکز خرید و توزیع پارتیشن های اداری می‌توان معرفی کرد.

شماره تلفن ثابت: ۰۲۱۲۲۹۵۷۱۲۷

آدرس: تهران، پاسداران، پایین‌تر از میدان هروی، نبش خیابان ششم، برج افرا، طبقه ۳، واحد ۱۳

پارتیشن اداری

محصولات مرتبط: پارتیشن شیشه ای اداری مدل PP16

چوبا فرم

حقیقتاً در بین مراکز خرید و توزیع پارتیشن های اداری می‌توان چوبا فرم را به عنوان یک گزینه عالی پیشنهاد داد. شما می‌توانید به سایت این شرکت معتبر مراجعه کرده و کلیه نمونه کارهای پارتیشن اداری را مشاهده کنید. پارتیشن اداری ام دی اف، پارتیشن اداری شیشه ای، پارتیشن شیشه ای هوشمند، پارتیشن اداری آلومینیومی، پارتیشن اداری چوبی، پارتیشن اداری تک جداره، پارتیشن اداری دوجداره، پارتیشن اداری ریلی (متحرک)، پارتیشن اداری فلزی، پارتیشن اداری استیل، پارتیشن اداری پی وی سی و پارتیشن اداری فریم لس انواع پارتیشن‌های اداری را تشکیل می‌دهند.

شماره تلفن ثابت: ۰۲۱۴۴۰۰۶۱۹۵

آدرس: تهران، شهر زیبا، خیابان مرادی، خیابان جاوید، پلاک ۲

نوین پارتیشن

طراح و تولید پارتیشن های اداری را به نوین پارتیشن بسپارید. این شرکت که در بین مراکز خرید و توزیع پارتیشن های اداری حرفهای زیادی برای گفتن دارد، انواع پارتیشن شیشه‌ای اداری را با نمونه کار به نمایش می‌گذارد تا بتوانید انتخابی آگاهانه را تجربه کنید.۳۶ ماه ضمانت‌نامه کتبی از جمله مزایایی است که برای استفاده از خدمات این مجموعه می‌توان انتظار داشت.

شماره تلفن ثابت: ۴۴۰۰۰۶۶۲ – ۰۲۱

آدرس: تهران، بلوار آیت الله کاشانی، گلستان شمالی، نسترن شرقی، پلاک ۱۳، واحد ۶۰۳، طبقه ششم

قاصدک چوب

یکی دیگر از مراکز خرید و توزیع پارتیشن های اداری قاصدک چوب نام دارد که ضمن طراحی بازدید و مشاوره رایگان، یک سال گارانتی بدون قید و شرط و همچنین تحویل کار حتی پیش از اتمام قرارداد را در دستور کار خود دارد. این شرکت انواع پارتیشن‌های اداری فلزی، چوبی و شیشه‌ای را تولید و به فروش می‌رساند.

شماره تلفن ثابت:  ۷۹۹۴- ۲۸۴۲ – ۰۲۱

آدرس: تهران، رباط کریم، خیابان مصلی، بعد از میدان معلم، روبه‌روی سازمان انتقال خون

ایستا

ایستا از جمله شرکت‌های ارائه‌دهنده پارتیشن‌های اداری به صورت تک جداره و دوجداره است که کلیه شیشه‌های بکار رفته ضخامت بالایی دارند و سکوریت هستند. عمدتاً در پارتیشن‌بندی فضای اداری با فضایی بازتر و دل‌بازتر کارمندان و مراجعه‌کنندگان روبرو می‌شوند و می‌توان گفت ایستا هم یکی دیگر از انواع مراکز خرید و توزیع پارتیشن های اداری به شمار می‌آید.

شماره تلفن ثابت: ۸۸۷۰۱۳۴۷ – ۰۲۱

آدرس: تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از بهشتی، خیابان اکبری، جنب نایب ساعی، برج سرو ساعی، طبقه ۶، واحد ۶۰۶

سخن پایانی

هر آنچه لازم بود برای آشنایی شما با بهترین مراکز خرید و توزیع پارتیشن های اداری در استان تهران بیان کرده‌ایم. توجه داشته باشید که شما می‌توانید به صورت آنلاین با هرکدام از مجموعه‌های گفته شده در ارتباط باشید و از خدمات آن‌ها به نحو احسنت و با قیمتی مناسب استفاده کنید.