میز اولین لازمه برای استارت هر کاری در هر زمینه است. همه ی افراد برای استارت کار خود به میز احتیاج دارند. رفته رفته با گذر زمان این نیاز شناخته شده و میزها حالت تخصصی تری پیدا کرده اند به طوری که برای هر کاری و هر شخصی با هر رده ای میز به خصوص وجود دارد. برای خرید میز سعی کنید از شرکت‌های با تجربه که تولید کننده هستند، خرید خود را انجام دهید. برای مشاهده ی انواع میز اداری ، ائم از میز کنفرانس ، میز مدیریتی و … میتوانید از فروشگاه پویا چوب سورین دیدن فرمایید .

میز اداری

میز اولین لازمه برای شروع کارهای مختلف است همه ی افراد برای آغازفعالیتهای خود به میز احتیاج دارند. به مرور زمان میزها حالت شخصی پیدا کرده وبه طوری که برای هر کاری و هر فردی با هر رده ای میز به خصوص وجود دارد. برای خرید میز سعی کنید از شرکت‌های با تجربه که تولید کننده هستند، خرید خود را انجام دهید.

“بیشتر بخوانید : میز کنفرانس شیشه ای

میز اداری مناسب 

میز اولین لازمه برای شروع کارهای مختلف است همه ی افراد برای آغازفعالیتهای خود به میز احتیاج دارند. به مرور زمان میزها حالت شخصی پیدا کرده وبه طوری که برای هر کاری و هر فردی با هر رده ای میز به خصوص وجود دارد. برای خرید میز سعی کنید از شرکت‌های با تجربه که تولید کننده هستند، خرید خود را انجام دهید.

انواع میز اداری

  • میز مدیریت

میز مدیریت معمولا به دلیل جایگاه مهم مدیریت در هر مجموعه کاری، از میزهای دیگر بزرگتر هستند. دسترسی‌های موجود در این میزها معمولا شامل جای گاوصندق، الکتریک باکس و پورت‌های یو اس بی، کشوهای بزرگتر و… است. میزهای مدیریتی دارای مدل‌های کلاسیک، مدرن و نئوکلاسیک است.

  • میز معاونت

طراحی میز معاونت ایستا برای فردی با جایگاه مهم و درجه یک صورت گرفته است. کیفیت و ویژگی‌های این محصول به قدری عالی است که از این محصول مدیرانی که فضای محدودتری دارند نیز می‌توانند استفاده کنند. بعنوان مثال در یکی از میزهای معاونتی ایستا میز کنفرانس کشویی جایگذاری شده است. این میز با اینکه جای کمتری نسبت به میز کنفراس اشغال می‌کند اما در عین حال دو محصول، هم میز معاونتی و هم میز کنفرانس در خود قرار داده است.

“بیشتر بخوانید : پارتیشن هوشمند

  • میز اداری کارشناسی

اندازه میزها معمولا بر اساس جایگاه اداری به ترتیب کوچکتر می‌شود. میز کارشناسی نسبت به میز مدیریت شکوه و جلال کمتری دارد اما دارای برخی دسترسی هاست که هر کارشناسی در هر سازمانی به آن نیازدارد. در این میز فضاهای بسیاری برای کارمندان و کارشناسانی که در محیط کار با اسناد زیادی سروکار دارند وجود دارد.

  • میز کارمندی

با توجه به اینکه در هر مجموعه‌ای تعداد کارمندان از هر جایگاه و پست دیگری بیشتر است انتخاب و چیدمان میز کارمندی از اهمیت زیادی برخوردار می‌باشد. ازجمله خصوصیاتی که موقع خرید میز اداری کارمندی باید به آن توجه داشت جنس خوب و عالی محصول با توجه به کاربری بسیاری که میزهای اداری دارند و هماهنگ بودن آن با فضای اداری موجود به دلیل تعداد زیادی که در هر سازمانی مورد نیاز است می‌باشد. تنوع طرح و رنگبندی میزهای اداری مدرن ایستا باعث شده تا انتخابی ایده آل برای محیط‌های اداری مختلف باشد. طراحی میزهای کارمندی به گونه‌ایی است که سعی شده از حداقل فضای میز حداکثر استفاده صورت پذیرد.

چیدمان میز اداری

میز مدیریت پایه استیل

 

میز مدیریت پایه استیل یکی از جذاب ترین و مدرن ترین مدل های میز های مدیریتی به شمار می رود . زیبایی بی نظیر چوب و ام دی اف در کنار پایه های استیل و فلزی براق ، ترکیبی بی نظیر را درست کرده است . امروزه استفاده از این سبک میز های اداری به شدت رونق گرفته و جذابیت خوبی را برای اکثر بینندگان دارد . کارایی این میز های مدیریتی پایه استیل بسیار بالاست و در طراحی و پروسه تولید ان توسط مجموعه مبلمان اداری یکتا از مدرن ترین و بروز ترین تفکرات و ماشین الات استفاده شده است
برای خرید حتماً دقت کنیم!

برای خرید حتماً دقت کنیم!

گر به دنبال خرید لوازم و مبلمان اداری مانند میزهای اداره جات هستید حتماً باید به برخی از نکات درباره آن دقت نمایید. داشتن مواردی مانند کشو یا اگر از سیستم های کامپیوتری استفاده می نمایند، محل ورود سیم های اتصال و از این قبیل موارد لازم را در این خرید بایستی مد نظر داشته باشید. وجود یک کشو می تواند نظم و دکوراسیون جذابی برای اداره شما فراهم آورد. کشوها می توانند محل قرار گیری وسایل شخصی و اسناد و مدارک مورد نیاز برای کار هر کارمند باشند. بدون آنها هیچ میزی اداری نخواهد شد و این یک نقطه ضعف بزرگ خواهد بود.