همانطور که می دانید امروزه انواع مختلفی از پارتیشن های اداری وجود دارد که استفاده از آنها در ادارات و مراکز تجاری رونق گرفته است . یکی از منحصر به فرد ترین پارتیشن های تولید شده ، پارتیشن اداری هوشمند می باشد که تکنولوژی به کار رفته در این نوع پارتیشن اداری به گنه ای طاحی شده استکه به راحتی می توان میزان دید آن را تنظیم کرد . به همین جهت برای ایجاد یک محیط امن در ادارات و مراکز تجاری می توانید از پارتیشن های اداری هوشمند استفاده کنید . شما میتوانید در هر مرحله با توجه به نیاز خود ، از صندلی کنفرانس و میز کنفرانس در فروشگاه دیدن فرمایید .ما در این مقاله قصد داریم به طور کامل در مورد این تکنولوژِی جدید و چگونگی بکارگیری آن در پارتیشن اداری اطلاعاتی را با شما به اشتراک گذاشت ایم . پس با ما تا آخر مطلب همراه باشید :

پارتیشن اداری هوشمند چیست؟

با توجه به مطالبی که گفته شد این نوع پارتیشن ها داری تکنولوژی پیشرفته ای هستند که با استفاده از آن می توان میزان دید آن را کنترل کرد . یکی از مهم ترین و اصلی ترین کاربرد های این ویژگی پارتیشن های اداری هوشمند جدا کردن اتاق ها و ایجاد یک فضای مجزا و جداگانه می باشد . هم چنین پارتیشن های اداری هوشمند این قابلیت را به افراد می دهد تا در مواقع نیاز ، شیشه های آن را مات کرده  دید به داخل را کم کنند . برای مثال در جلسات مهم کاری بهتر است یا مات کردن شیشه ها یک محیط کاملا امن و دوستانه برای خود فراهم کنید .

“بیشتر بخوانید : علت خرابی صندلی کارمندی

پارتیشن هوشمند

“بیشتر بخوانید : انواع میز اداری

پارتیشن هوشمند اداری چه ویژگی هایی دارد؟

اصلی ترین ویژگی پارتیشن های اداری هوشمند برخورداری از شیشه های هوشمند می باشد که علاوه بر آن ین پارتیشن ها تمام ویژگی های مثبت سایر پارتیشن های اداری را دارا هستند . هم چنین این ویژگی سبب شده است تا کارایی این پارتیشن ها افزایش یابد . افراد به راحتی می توانند با یک ریموت کنترل نور ورودی به پارتیشن اداری را تنظیم کنند یا حتی تنظیمات را ری قسمت شفاف شیشه های هوشمند قرار دهند . در برخی موارد نیز امکان مات یا شفاف کردن تنها قسمتی از شیشه ها وجود دارد که با یک ریموت  کنترل ساده تمامی اینکار ها به راحتی انجام می شود .

انواع پارتیشن بندی هوشمند

اصولا پارتیشن هایی که در مراکز تجاری و ادرات استفاده می شوند معمولا شامل پارتیشن های تک جداره  پارتیشن ای دو جداره هستند . تفاوت پارتیشن های تک جداره و دوجداره در این است که در پارتیشن های تک جداره ، شیشه به صورت تک لایه قرار دارند و به همین دلیل اتلاف انرژی بیشتری دارند اما با توجه به قیمت بسیار مناسبی که دارند مشتریان بسیار زیادی را به خود جذب کرده است . باید به این نکته اشاره کنم که پارتیشن های ادری هوشمند را می توان هم ب صورت تک جداره و م دو جداره سفارش داد اما بهتر است که نسبت به خرید پارتیشن های هوشمند دو جداره اقدام نمایید چراکه از کیفیت بهتر و طول عمر بالاتری برخوردار می باشد .

 پارتیشن اداری هوشمند چگونه کار می کند؟

همانطور که می دانید برای تغییر نور یا دید پارتیشن ها اصولا از پرده های مخصوص استفاده می کنند اما در پارتیشن های اداری هوشمند این چنین نیست . در شیشه پارتیشن اداری هوشمند نوعی کریستال مایع وجود دارد با جریان الکتریکی حالت آن تغییر می کند پس به همین جهت با تغییر جریان منبع تغذیه می توان رنگ شیشه ها را تغییر دهیم .در حقیقت پژوهشگران با تلاش فراوان توانسته اند از این تکنولوژِی به خوبی استفاده کنند و از آن بهره مند شوند .

مزیت پارتیشن شیشه هوشمند

پارتیشن های اداری هوشمند دارای مزایا و ویژگی های بسیار زیادی هستند . برخی از مشکلاتی که در پارتیشن های شیشه ای یا چوبی  وجود داشت ، امروزه کاملا در نمونه های جدید از بین رفته اند .از مهمترین ویژگی های پارتیشن شیشه ی هوشمند می توان موارد زیر را نام برد:

  • قابلیت تنظیم میزان نور عبوری
  • ایجاد آرامش روانی
  • ایجاد حریم شخصی در مواقع لزوم
  • مناسب برای کاربردهای مختلف در مکان های گوناگون
  • نگهداری راحت و  البته نظافت آسان در مقایسه با پرده
  • قابلیت تعویض

برای سفارش پارتیشن های هوشمند به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

یکی از اساسی ترین و مهم ترین چیز های قابل توجه به هنگام خرید پارتیشن هوشمند ، کیفیت شیشه های آن می باشد . اگر شیشه های این پارتیشن ها دارای مشکل باشد ، عملا نمی توان از آنها به عنوان دیوار های هوشمند استفاده کرد . هم چنین سعی کنید هنگام خرید به طور کامل درباره نحوه کارکرد و استفاده از ریموت کنترل را آموزش ببینید . به این موضوع نیز توجه داشته باشید که اتلاف انرژی در پارتیشن های دو جداره هوشمند کمتر است پس پیشنهاد ما به شما خرید این نوع پارتیشن اداری هوشمند می باشد . درواق شما با خرید چنین پارتیشنی از فروشگاه های معتبر کشور می توانید درباره کیفیت و طول عمر آن اطمینان حاصل فرمایید .