تقسیم‌بندی فضا در مراکز اداری باعث شده تا کارها با نظم و سرعت بیشتری انجام شود؛ به همین دلیل امروزه انجام پارتیشن اداری اهمیت زیادی دارد و مورد توجه و استقبال علاقه‌مندان قرار گرفته است. نحوه ساخت و نصب و اجرای پارتیشن اداری مهمترین اصل است که شما با انتخاب یک مجموعه برتر می‌توانید این کار را به صورت کاملا اصولی و با اطمینان بالا در اختیار داشته باشید. سایت پویا چوب بهترین مرکز خدماتی برای ساخت و اجرای پارتیشن‌های اداری بوده که توانسته با ایده‌های مخالف طرح‌های خلاقانه‌ای را به این حوزه وارد کند. این مرکز برای انجام کار از بهترین متریال استفاده می‌کند.

برترین مرکز ساخت انواع پارتیشن اداری

سایت پویا چوب یک مجموعه کامل برای ساخت انواع پارتیشن اداری بوده که برای اجرای این کار زیبا از متریال‌های زیر استفاده می‌کند.

  • پارتیشن با متریال فلزی: پویا چوب برای ساخت این پارتیشن اداری از فلزاتی چون فولاد، آهن، برنج و آلومینیوم استفاده می‌کند که در کنار زیبایی ظاهری استحکام خوبی هم دارند. چون فلز انعطاف‌پذیری بالایی دارد می‌توان آن را به شکل‌های مختلف تبدیل کرد. به دلیل دلیل سازندگان پویا چوب توانسته‌اند تمام سلیقه‌ها را به خوبی پوشش دهند.
  • پارتیشن پرده‌ای: پیشرفت تکنولوژی باعث شده تا امروزه از پارچه‌های نخی و پلاستیکی به صورت کاملا مدرن برای پارتیشن اداری استفاده کنند. این مدل پارتیشن در کنار زیبایی ظاهری به راحتی تمیز می‌شود و قیمت مناسب‌تری هم نسبت به مدل‌های دیگر دارد به همین دلیل مورد استقبال قرار گرفته است.
  • پارتیشن با متریال چوبی: چوب یک متریال کاملا طبیعی بوده که زیبایی خاصی به محیط می‌بخشد. این جنس علاوه بر استحکام بالا در مقابل رطوبت و حرارت هم مقاومت خوبی دارد و پارتیشن اداری با این جنس دچار خوردگی و افت کیفیت نمی‌شود. برای اینکه چوب با سایر المان‌های اداره مرتبط باشد رنگ آن به درستی انتخاب می‌شود.
  • پارتیشن با متریال شیشه‌ای: شیشه به دلیل اینکه در بازتاب نور و روشنایی محیط نقش زیادی دارد امروزه به عنوان یک متریال پر مصرف برای ساخت پارتیشن اداری مورد استفاده قرار می‌گیرد. در سایت پویا چوب شیشه‌ها به صورت مات و شفاف و ساده و طرحدار به کار گرفته می‌شوند. افرادی که سبک‌های مدرن و مینیمال را دوست دارند بیشتر شیشه را برای پارتیشن اداره انتخاب می‌کنند. برای یکنواخت کردن محیط این پارتیشن انتخاب خوبی است.

پارتیشن اداری

برای مطالعه ی بیشتر: چگونه می‌توانیم از فضای کاری پارتیشن‌های اداری بیش‌ترین استفاده را ببریم؟

مراحل سایت پارتیشن اداری در بهترین مرکز

پارتیشن طبق مراحل خاصی انجام می‌شود و مهندسین و طراحان پویا چوب برای ارائه بهتر کار تمام مراحل را با دقت بالا طی می‌کنند. در زیر به صورت مجزا به این مراحل می‌پردازیم: 

  • بازدید اولیه: ابتدا کارشناس مربوطه از محیط اداره بازدید کرده و بر اساس متراژ و مساحت محیط و همچنین نیاز پرسنل سایزها را یادداشت می‌کند‌. برداشت اولیه کارشناسان اهمیت زیادی دارد و باعث می‌شود تا کار نهایی بهترین کیفیت و کارایی داشته باشد. نورپردازی و تعداد درب و پنجره‌های پارتیشن در اینجا مشخص می‌گردد.
  • طراحی: این مرحله نیاز به دقت دارد چون تمام سایزها باید روی طرح اصلی اجرا گردد. عکس‌ها و نکات مورد نیاز در اختیار طراح پویا چوب قرار می‌گیرد تا طبق مساحت محیط و نیاز مشتری طرح را آماده کند. طرح به صورت سه بعدی بوده و امکان تغییر آن وجود دارد. راهرو و مسیرهای تردد در این طرح اهمیت زیادی دارند.
  • تایید رنگ و طرح: زمانی که طرح اصلی توسط کارفرما تایید می‌شود نوبت به انتخاب طرح و رنگ می‌رسد. کارفرما باید اینجا جنس کار را مشخص کند. قیمت‌ها باید توجه به جنس و طرح و رنگ مشخص و به کارفرما اعلام می‌شود.
  • چک سایز نهایی: برای اینکه طرح اصلی با محیط مغایرتی نداشته باشد طراح پویا چوب چک سایز نهایی را آماده می‌کند که تمام ابعاد در آن ذکر شده است.
  • ساخت پارتیشن اداری: ساخت پارتیشن زیر نظر مهندسین و به کمک دستگاه‌های روز دنیا انجام می‌شود به همین دلیل کیفیت و کارایی قابل قبولی دارد. تمام اجزا برش زده کنار هم قرار می‌گیرند.
  • نصب: مهمترین مرحله است که باید به صورت کاملا اصولی انجام شود. برای نصب ابتدا چهارچوب کار اجرا می‌شود و بعد از آن بقیه قسمت‌ها به آن متصل می‌گردد.

مزایای ساخت پارتیشن شیشه‌ای اداری در بهترین مرکز خدماتی

پارتیشن شیشه‌ای جز مدل‌های پر طرفدار بوده چون در نورپردازی و یکنواختی محیط نقش موثری را ایفا می‌کند. در پویا چوب این نوع پارتیشن به صورت متنوع و متناسب با سلیقه و نیاز مشتری انجام می‌شود که مزیت‌های زیادی هم دارد. برای فضای اداری که نیاز به نور هست این پارتیشن کاربردی‌تر است. تعامل بیشتری بین کارکنان و مراجعین ایجاد می‌شود. کارایی و بهره‌وری در محیط اداری به شدت افزایش پیدا می‌کند.

 کارمندان به راحتی همدیگر را مشاهده کرده و انگیزه بیشتری برای فعالیت پیدا می‌کنند. آنها می‌توانند در پارتیشن شیشه‌ای بهتر با هم ارتباط بگیرند. زمانی که پارتیشن شیشه‌ای توسط پرسنل مجرب پویا چوب نصب می‌گردد امکان جابجایی و تغییر آن وجود دارد که این یک مزیت مهم محسوب می‌شود. تمیز کردن پارتیشن آسان بوده و چون اجزای آن از هم جدا می‌شوند می‌توان مجدد آن را جای دیگر اجرا کرد.

از دیگر مزایای این پارتیشن می‌توان به عایق صوتی بودن آن اشاره کرد که در چنین شرایطی کارمندان تمرکز بهتری روی کار دارند و می‌توانند بدون سر و صدای اضافی کار خود را انجام دهند. این پارتیشن با دقت و ظرافت بالا اجرا می‌شود؛ به همین دلیل ماندگاری زیادی دارد. شیشه‌های استفاده شده در این پارتیشن بیشتر دوجداره و سه‌جداره هستند که در مقابل فشار و ضربه دوام زیادی دارند. مزیت دیگر که پارتیشن شیشه‌ای دارد تمیر شدن آن است که به راحتی انجام می شود.

پارتیشن اداری

برای مطالعه ی بیشتر: مزایای استفاده از پارتیشن اداری

محصولات مرتبط: پارتیشن شیشه ای اداری PP22

سخن پایانی

سایت پویا چوب یک مجموعه کامل برای طراحی و ساخت و نصب پارتیشن‌های اداری بوده و می‌توان کار را طبق سفارش شما اجرا کند. شما می‌توانید به راحتی با کارشناسان این مجموعه ارتباط بگیرید و از مشاوره‌های آنها نهایت استفاده را ببرید. بکارگیری متریال باکیفیت و بروز و استفاده از دستگاه‌های تمام اتوماتیک برای ساخت باعث شده تا کیفیت کار تا حد زیادی افزایش پیدا کند. پارتیشن‌هایی که توسط این مرکز ساخته و اجرا شده‌اند ماندگاری زیادی دارند و نیازی نیست که کارفرما هر سال آنها را تعویض کند که این خود باعث صرفه‌جویی بیشتر در هزینه ها می‌شود.