در اکثر ترند‌های دکوراسیون اداری تلفیق روند‌های دکوراسیون داخلی مشهود است. رستوران ها و کافه ها در این روزها دکوراسیون خانگی هم دارند ومیشود در انها این دکوراسیون هارا تعلیق کرد‍؛در اداره جات هم این روزها از دکوراسیون تجاری٬هتل یا یک کافه استفاده کرد و یا برای زیبا سازی از پارتینیشین اداری استفاده کرد. مینیمالیسم سبکی مدرن و پست مدرنی از دکوراسیون های داخلی است که در عین سادگی زیبایی فوقالعاده ای به مکان زندگی و یا کارتان میدهد تحقیق های بسیاری درباره این سبک و موضوع شده است. همچنین شما می توانید در هر مرحله برای دیدن نمونه کارها و محصولات پارتیشن اداری شیشه ای و پارتیشن اداری چوبی از فروشگاه سایت پویا چوب سورین دیدن فرمایید .

محصولات مرتبط : پارتیشن چوبی مدل PP2 .

پارتیشن های اداری مینیمال و شیک

طراحی دکوراسیون داخلی مینیمال

سادگی٬قانون اول مینیمالیسم سادگیست و این چیزی است که باید در طراحی دفتر اداری مدرن و مینیمال شما دیده شود . برای تبدیل دفتر خود به یک فضای مینیمالیسم به سمت زیبایی های جسورانه بروید که در حین زیبایی سادگی هم داشته باشد این موضوع تمام محیط کاری شما را در بر میگیرد میز صندلی و نورپردازی . برای زیبایی مکان کار خود از استفاده اشیاء زرق و برق دار که حواس پرتی غیر ضروری ایجاد میکنند پرهیز کنید . به عنوان مثال در هنگام خرید میز از خرید میز هایی با طرح های عجیب یا دارای کشو اضافی غیر ضروری پرهیز کنید و به سمت میز های ساده تر‍ منظم تر و کلاسیک بروید . همچنین نکته ای که باید به خاطر داشته باشید این است ک فضای داخلی دفتز شما باید با عناصر موجود در آن هماهنگی کاملی داشته باشد؛به عنوان مثال شما میتوانید در هنگام خرید صندلی ٬ صدنلی خود را با استایل میز و نورپردازی و… هماهنگ کنید؛ مگر اینکه رنگ‌‌ها بخش مهمی از فرهنگ اداری شما باشند . شما میتوانید با انتخاب یک کد رنگ برای کل فضای دفتر کاریتان فضای مینیمال دفتر را زیباتر کنید.

محصولات مرتبط : پارتیشن شیشه ای PP12 .

“بیشتر بخوانید :  تاثیر پارتیشن اداری افزایش راندمان کاری

فضای اداری مینیمال

پارتیشن ها در طراحی مینیمال 

پارتشن ها دارای دو نوع مختلف اداری و مسکونی هستند. پارتیشن های اداری برای محیط های کار و محیط های کوچیک مناسبند. پارتیشن ها میتوانند بهره وری از فضا را بیشتر و دسترسی به محیط را آسان تر کنند.
انواع طرح و جنس های مختلف پارتیشن :

  • پارتیشن های ثابت و متحرک (ریلی، کشویی، تاشو)
  • پارتیشن های mdf، فلزی، شیشه ای و چوبی

بهترین نوع پارتشن برای محیط های کوچک نوع شیشه ای ان است ؛ این پارتشن با رفلاکس نور و نشان دادن تمام فضا موجب بزرگتر دیده شدن و دلباز دیده شدن محیط میشود پارتیشن های شیشه ای :

  • پارتیشن های شیشه ای معمولی
  • تک جداره و دو جداره
  • پارتیشن شیشه ای هوشمند
  • تک جداره و دو جداره

دیوارهای گچی برای جداسازی فضاهای مختلف در دفتر کار هزینه بسیاری دارند به این دلیل بسیاری از شرکت‌ ها از پارتیشن های اداری برای جدا سازی اتاق ها استفاده میکنند که هزینه کمتری نسبت به دیوار های گچی پرداخت کنند . از طرفی وقتی یک قرد جدید در شرکت استخدام میشود و شرکت به دنبال تغییر دکوراسیون میوقتد یا شرکت برای تغییر حال و هوای کارکنان دست به تغییر دکوراسیون میزند پارتیشن های اداری هزینه تغییر دکوراسیون را بسیار پایین میاورند . یکی دیگر از مزیت های پارتیشن های اداری قابل حمل بودن ان است که در هنگام نقل مکان به شرکت کمک میکند . تمام این دلایل باعث میشود ک برای کم شدن هزینه حمل و نقل و کم شدن هزینه دکوراسیون از پاتیشن های اداری استفاده کرد . مزیت های پارتیشن های اداری فقط در هزینه و حمل ونقل خلاصه نمیشود بلکه میتوان به نکات دیگری نظیر موارد زیر اشاره کرد :

  • این پارتیشن هزینه قبضی شرکت را هم کاهش میدهد زیرا شما دیگر نیاز به اینکه در هر اتاق وسایل گرمایشی قرار دهید ندارید.و در مصرف انرژی هم صرفه جویی میکنید.
  • افزایش انرژی شادابی و زیبایی محیط با استفاده از یک طراحی دکوراسیون خوب به کمک پارتیشن اداری امکان پذیر است.
  • پاتریشن ها انواع زیاد و رنگبندی متنوعی دارند ک باعث میشنود جنب و جوش و انرژی و نشاط دفتر شما چندین برابر شود.
  • فضای شاداب و پر انرژی باعث بالا رفتن انگیزه کارکنان میشود و باعث بهتر کار کردن انها میشود
  • اتاق هایی که با رنگ رنگ گچی هستند بعد از چند وقت باعث دل زدگی و خستگی میشوند.

در نتیجه باید گفت ، امروزه استفاده ار پارتیشن های اداری مدرن در طراحی و دکوراسیون شرکت ها بسیار مورد توجه است . توجه فرمایید پارتیشن بعدی باید با اصول طراحی و تخصصی انجام گیرد. شرکت پویا چوب سورین در زمینه طراحی و اجرای دکوراسیون اداری نمونه کار ها و تجربیات فراوان و موفقی دارد. در حال حاضر درصد زیادی از سفارشات پویا چوب سورین در زمینه دکوراسیون اداری است.

محصولات مرتبط : پارتیشن چوبی مدل PP5 .

“بیشتر بخوانید : پارتیشن هوشمند

پارتیشن اداری شیک

ایده هایی برای دکوراسیون داخلی در دفاتر مینیمال

علاوه بر این موارد باید اشاره کرد ، ایده های دیگری نیز برای زیبا سازی محل کار میتوان انتخاب کرد ، همچون :

  1. استفاده از گل و گیاه
  2. اشیای هماهنگ را در کنار یکدیگر قرار دهید.
    قرار دادن اشیای هماهنگ مشابه و هماهنگ در کنار همدیگر میتواند در دکوراسیون داخلی دفتر مینیمال ، سبب ایجاد نظم می شود .
  3. از اشکال هندسی در دکوراسیون استفاده کنید.

محصولات مرتبط : پارتیشن شیشه ای اداری مدل PP16 .