کانتر اداری بخشی پراهمیت از اتاق اداری و طراحی آن است که عمدتا بی‌ارزش تلقی شده یا به آن کم‌توجهی می‌شود. کانتر معمولا در طراحی اتاق کار، بودجه زیادی را به خود اختصاص داده و می‌تواند به کلی دکوراسیون اتاق کار را تحت تاثیر خود قرار دهد. گاهی افراد در انتخاب کانتر اداری مناسب دچار مشکل می‌شوند و نمی‌توانند به‌راحتی در این باره تصمیم‌گیری کنند. به همین دلیل این مقاله را آماده کرده‌ایم، تا بتوانید کانتر اداری مناسب دفتر کار خود را انتخاب کنید.

محصولات مرتبط : صندلی مدیریتی PM11

طراحی دفتر اداری و کانترهای آن (1)

طراحی دفتر اداری و کانترهای آن

طراحی دفتر اهمیت زیادی در زیبایی و جلوه آن دارد. کانتر جزو طراحی محسوب شده و انتخاب آن به دقت بالایی نیاز دارد. اگرقصد چینش دفتر کار خود را دارید، باید از کانتر شروع کنید. کانتر تاثیر زیادی در ظاهر اتاق کار شما دارد.

کانتر چوبی یکی از بهترین انواع کانتر است که خریداران و طرفداران بسیاری دارد. کانتر چوبی ظاهری کلاسیک و سنتی دارد که سلیقه مناسب خاص پسندان است. کانتر چوبی اگر پولیش یا پارافین زده شود، می‌تواند چندین برابر زیباتر شود.

“مطالب مرتنط : نحوه تمیز کردن رویه چرم صندلی های اداری

کانترهای مناسب برای اتاق‌ها و فضاهای تجاری باید بزرگ و پهن باشند تا اتاق را مجلل و پرابهت نشان دهند. هر کانتری که انتخاب می‌کنید، باید با فضای اتاق شما متناسب بوده و تکمیل کننده آن باشد. طراحی دفتر اداری و کانترهای آن، از این نظر اهمیت دارد که در سال‌های طولانی استفاده می‌شوند.

به همین دلیل اگر کانتری که رنگ خوبی ندارد یا نامناسب انتخاب کنید، می‌تواند زمان و هزینه زیادی را از شما بگیرد. پس در طراحی و انتخاب کانترهای اتاق کار خود توجه زیادی به خرج دهید.

محصولات مرتبط : صندلی مدیریتی PM13

کارکرد فضای محل نصب کانتر

یکی از پارامترهایی که در انتخاب کانتر موثر است، کارکرد و محل نصب آن است. اگر فضایی که در آن کانتر را نصب می‌کنید، بسیار پر رفت و آمد است، باید کانتری مناسب با آن فضا را انتخاب کنید. کانتر باید گنجایش بالایی داشته باشد. برخی کانترها تنها گنجایش یک یا دو نفر را دارند. این کانترها برای دفاتر اداری کوچک یا خانگی مناسب‌تر هستند.

اگر قرار است مراجعه کنندگان زیادی داشته باشید، توصیه می‌کنیم تا کانتری بادوام و ضدخش انتخاب کنید تا عمر طولانی‌تری داشته باشد و زیبایی خود را سریع از دست ندهد. حتی می‌توان از کانتر سنگی نیز استفاده کرد که البته هزینه بالایی را می‌طلبد. پویا چوب سورین یکی از تولیدکنندگان کانتر در ایران است که کارهایی باکیفیت را در سریع‌ترین زمان ممکن به شما تحویل می‌دهد.

محصولات مرتبط : صندلی مدیریتی PM14

بودجه تخصیص داده شده برای طراحی

حالا نوبت به معرفی فاکتوری مهم در انتخاب و خرید کانتر، یعنی بودجه می‌رسد. هر شخصی ممکن است با توجه به بودجه خود، کانتری متفاوت را انتخاب کند. گاهی ممکن است کانتری بسیار مناسب به نظر برسد؛ اما با بودجه تخصیص داده شما همخوانی نداشته یا گران باشد.

قیمت کانتر با توجه به عواملی همچون مساحت سطح کانتر، شکل کانتر، جنس و مواد اولیه کانتر، سایز کلی کانتر و طراحی پیچیده آن می‌تواند متغیر باشد. معمولا وقتی به بازار یا سایت طراحی و فروش کانتر مراجعه می‌کنید، با قیمت‌های گسترده و متنوعی روبرو خواهید شد. سعی کنید بیشتر از این که به قیمت توجه کنید، کیفیت را مدنظر خود قرار دهید. اگر کانتر کیفیت مناسبی نداشته و زودتر از حالت معمول خراب شود، می‌تواند هزینه بیشتری را برای شما به همراه داشته باشد.

سعی کنید در خرید کانتر و اختصاص دادن بودجه به آن، خساست به خرج ندهید. یک کانتر خوب می‌تواند، پرستیژ شما و شرکتتان را بالا برده و به صورت غیرمستقیم، درآمد شما را افزایش دهد. هر چه دفتر کار زیباتری داشته باشید، افراد و شرکت‌های بیشتری حاضر به معامله با شرکت شما خواهند شد.

محصولات مرتبط : صندلی مدیریتی PM15

راهنمای خرید کانتر اداری مناسب (1)

شکل ظاهری کانترهای اداری

شکل ظاهری کانتر یکی از مهمترین عواملی است که می‌تواند زیبایی اتاق کار ‌شما را چندین برابر بهتر کند. معمولا قسمت سخت کار نیز همینجاست! بسیاری از افراد در انتخاب طرح کانتر دچار مشکل می‌شوند. برای انتخاب بهتر طرح کانتر، باید انواع آن را بشناسید تا راحت‌تر بتوانید تصمیم‌گیری کنید.

کانتر L شکل

همانطور که از نام این کانتر پیداست، شکلی L مانند دارد و معمولا طرفداران زیادی دارد. این کانتر فضای کار‌ کافی را در اختیار منشی یا رئیس قرار می‌دهد. این کانتر برای اداراتی که کار سنگینی دارند مناسب است.

کانتر U شکل

این کانتر به شکل حرف U بوده و کمتر از بقیه کانترها مورد استفاده قرار می‌‌گیرد. این کانتر تمام اطراف فرد کاربر را می‌پوشاند و ارباب رجوع‌های زیادی می‌توانند اطراف کانتر جمع شوند.

محصولات مرتبط : صندلی مدیریتی PM25

کانتر خطی

رایج‌ترین و پرفروش‌ترین نوع کانتر، کانتر خطی است. این کانتر ساده و به شکل یک خط است که فضای کار کافی را در اختیار شما قرار می‌دهد. مزیت این کانتر نسبت به دو نوع قبلی، توانایی چیدن آسان است. برای این کانتر به راحتی می‌توانید فضای کافی پیدا کنید و کار خود را انجام دهید.

سخن پایانی

در این مقاله راهنمایی برای شما فراهم کردیم تا بتوانید به آسانی کانتر اداری مناسب دفتر کار خود را انتخاب کرده و خریداری کنید. شرکت پویا چوب سورین آماده است تا کانتر مناسب دفتر کار شما را طراحی کرده و در محل تحویل دهد. در صورت داشتن سوالات بیشتر، کافیست تا با تماس بگیرید.