پارتیشن‌های اداری، در بسیاری از ادارات، سازمان‌ها و شرکت‌های مختلف، استفاده می‌شوند. هدف از از وجود این محصول‌ها، ایجاد فضاهای شخصی برای کارمندان با کمترین هزینه ممکن است. همچنین به دلیل وجود طرح‌ها و رنگ‌هایمتنوع، زیبایی فضا با استفاده از پارتیشن اداری افزایش خواهدیافت. در ادامه شما را بیشتر با این محصول فوق‌العاده آشنا می‌کنیم.

محصولات مرتبط :پارتیشن چوبی مدل PP8 

پارتیشن اداری چیست؟

“مطالعه ی بیشتر : پارتیشن های دوجداره

پارتیشن اداری چیست؟

پارتیشن اداری،محصولی است که به طور معمول برای بهینه‌سازی فضا و ایجاد فضاهای شخصی برای کارکنان به کار می‌رود.اکثر ادارات، شرکت‌ها و سازمان‌ها، فضا کاریمشابه با سالن دارند؛ بنابراین مدیران آن‌ها از پارتیشن اداری برای تقسیم‌بندی سالن استفاده می‌کنند. کارایی افراد این سازمان‌ها با داشتن فضای شخصی افزایش یافته و تمرکزشان به سادگی بهم نخواهد خورد؛ همچنین وجود پارتیشن از ایجاد سر و صدای اضافی و آزاردهنده نیز جلوگیریخواهد کرد.

محصولات مرتبط : پارتیشن شیشه ای PP12

متریال های مختلف پارتیشن ها

به دلیل استفاده گسترده از پارتیشن‌های اداری، برندهای سازنده آن برای رقابت با یکدیگردست به ایجاد تنوع در استفاده از متریال زده‌اند. از جمله متریال‌های ساخت پارتیشن اداری، می‌توان به شیشه، ام دی اف یا ترکیبی از این مواد اشاره کرد.

  • پارتیشن ام دی اف

در ابتدا از ام دی اف برای ساخت پارتیشن‌های اداری استفاده می‌کردند. این متریال قدیمی، خیلی زود به یکی از پرطرفدارترین نوع پارتیشن‌های اداری تبدیل شد. از جمله ویژگی‌های مثبت این متریال می‌توان به استفاده از خرده‌های چوب، تنوع بالا در طرح و رنگ، استفاده از روکش‌های اچ پی ال، پی وی سی، فرمیکا و ملامینه اشاره کرد. باید توجه داشت که هرچه روکش به کار رفته در ام دی اف ضخیم‌تر باشد، کیفیت آن بهتر بوده و عمر بیشتری خواهد داشت.

  • پارتیشن شیشه ای

پارتیشن شیشه‌ای، از زیباترین نمونه‌های پارتیشن اداری به شمار می‌رود. استفاده از آن در محیط اداره و سازمان، محیط کاری شما را مدرن و جذاب نشان خواهد داد. در ساخت پارتیشن اداری شیشه‌ای، از انواع مختلفی از شیشه استفاده می‌شود. از جمله ویژگی‌های این نوع پارتیشن می‌توان به طرح‌های متنوع و بروز، استفاده از انواع شیشه نظیر شیشه‌های رنگی، شیشه‌های هوشمند، شیشه‌های لمینت، ایجاد عایق صوتی، جلوگیری از اتلاف انرژی و عایق حرارتی اشاره کرد.

پارتیشن اداری چیست؟

  • پارتیشن آلومینیومی

ترکیب آلومینیوم و شیشه می‌تواند متریال مناسبی برای ساخت پارتیشن باشد. در این نوع از پارتیشن‌ها پروفیل سازه را با آلومینیوم ساخته و برای قسمت‌های دیگر از انواع شیشه‌های تک جداره یا دوجداره استفاده می‌کنند. این نوع پارتیشن اداری نیز به محیط کاری شما ظاهری مدرن و زیبا بخشیده و به عبور جریان نور، کمک می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این نوع پارتیشن، می‌توان به قابل شستشو بودن و ضدعفونی آسان آن، اشاره کرد.

  • پارتیشن شیشه ای و ام دی اف

برخی از طراحان پارتیشن اداری، از ترکیب شیشه و ام دی اف برای ساخت محصول‌های خود استفاده می‌کنند. در این نوع پارتیشن، از ام دی اف برای اسکلت پارتیشن استفاده شده ومابقی آنرا با شیشه سندبلاست می‌سازند. این نوع شیشه‌ها در دو نوع ساده و طرح‌دار در بازار موجود بوده و دست شما را برای انتخاب، باز می‌گذارند.

محصولات مرتبط : پارتیشن چوبی مدل PP9

چه عواملی برای انتخاب فشارسنج است ؟

“مطالعه ی بیشتر : تفاوت پارتیشن آلومینیومی با پارتیشن شیشه‌‌‌‌ای 

  • پارتیشن فلزی

برای ساخت پارتیشن اداری فلزی از ورق‌ آلیاژهای مختلف استفاده می‌شود. از طرفی برای افزودن زیبایی بیشتر به این پارتیشن‌ها، از دستگاه سی ان سی، برای طرح‌دار کردن سطح آن‌ها، استفاده می‌کنند. از جمله ویژگی‌های این نوع پارتیشن، می‌توان به مهار کردن صدا از طریق سیستم آکوستیک، طول عمر و استحکام بالا، مقاوم بودن در برابر حرارت و آتش سوزی، قابلیت شستشو، وزن سبک، نگه‌داری آسان و همچنین امکان تعمیر و ترمیم اشاره کرد.

  • پارتیشن چوبی

استفاده از چوب نیز همچون ام دی اف،یکی از متریال‌های قدیمی در ساخت پارتیشن اداری بوده است. این نوع از پارتیشن‌ها قادر هستند تا فضایی گرم و صمیمی در محیط کاری شما ایجاد کرده و انگیزه کارکنان را افزایش دهند.

محصولات مرتبط : پارتیشن شیشه ای اداری PP19

سخن پایانی

پارتیشن‌ اداری، انواع و مدل‌های مختلفی دارد. حوزه کاری اداره یا سازمان شما، می‌تواند در انتخاب متریال پارتیشن به شما کمک کند. برای خرید انواع پارتیشن اداری، می‌توانید به وب سایت پویا چوبسورین مراجعه کنید. مشورت با کارشناسان حرفه‌ای این سایت، تاثیر مثبتی بر انتخاب شما خواهد داشت.