اگر شما کارمند اداره هستید و یا اگر با فضای اداری آشناییت کامل داشته باشید ، احتمالا با کمد های فلزی تا حدودی آشنا هستید . در حقیقت از کمد های فلزی و در برخی موارد از کمد های چوبی برای قرار دادن پرونده های اداری استفاده می کنند . ما در این مقاله قصد داریم در مورد کمد های فلزی ،  کمد های بایگانی و فایل های چوبی اطلاعات بسیار مفیدی با شما به اشتراک بگذاریم . بدین ترتیب با استفاده از این نکات می توانید با انتخاب کمد اداری مناسب ، دیگر شاهد پرونده های نامرتب در کمد ها و فایل های اداری نباشیم . همچنین برای تکمیل تجهیزات اتاق کار ، اتاق کنفرانس ( میز کنفرانس ، صندلی کنفرانس ) از فروشگاه دیدن فرمایید و در هر مرحله میتوانید جهت مشاوره ی رایگان با کارشناسان ما در تماس باشید.

هدفتان را دقیقا مشخص کنید

باید به این نکته اشاره کنم که هنگام خرید کمد فلزی برای محیط اداره فقط به جنبه زیبایی آن اهمیت ندهید . قبل از خرید خود حتما هدف خود را از خرید کمد اداری مشخص کنید . برای مثال از خود بپرسید که آیا از این کمد صرفا به عنوان یک کمد بایگانی استفاده می کنید یا در روزمره به طور مداوم با آن سر و کار خواهید داشت ؟

هم چنین یکی دیگر از موارد بسیار مهم توجه کردن به برطرف شدن نیاز شما در راستای استفاده از کمد فلزی می باشد . استفاده کردن از کمد های فلزی بسیار بزرگ ممکن است فقط اداره شما را اشغال کند و رفت و آمد را برای کارکنان اداره دشوار سازد به همین دلیل است که انتخاب کمد فلزی آن قدر ها هم ساده نیست !

“بیشتر بخوانید : پارتیشن هوشمند

کمد های اداری

توجه به نوع کارکرد کمد های اداری

برای انتخاب صحیح و درست فایل چوبی ابتدا باید لیستی از وسایل خود و همکارانتان تهیه کنید تا متناسب با این اقلام و نوع کارکرد آنها فایل مناسبی را انتخاب کنید . در غیر این صورت ممکن است فایل چوبی انتخابی شما برای فضای اداره یا خیلی کوچک و یا خیلی بزرگ تر از فضای اداری شما باشد .

هارمونی فایل چوبی یا کمد فلزی را با محیط اداره در نظر بگیرید

یکی از نکات قابل توجه هنگام انتخاب کمد فلزی یا فایل چوبی برای محیط اداره ، وجود هماهنگی بین آنها با سایر اجزای محیط کار می باشد . وسایلی که می خواهید برای محیط اداره استفاده کنید ، هماهنگی آنها با سایر اجزای محیط کار را در نظر داشته باشید . هم چنین بهتر است که فایل های چوبی یا فلزی هم از نظر طراحی ، رنگ و شکل هندسی متناسب با دیگر وسایل اتاق باشد .

“بیشتر بخوانید : انواع میز اداری

کمد های اداری

راحتی خود را مقدم بدانید

سعی کنید که هنگام انتخاب تمامی وسایل اداری اعم از کمد فلزی ، فایل چوبی ، کمد بایگانی و فایل های فلزی باید به راحتی خود و کارکنان اداره نیز اهمیت دهید پس به همین جهت وسایلی را انتخاب کنید که با آنها راحت تر هستید . هم چنین برای خرید وسایلی مثل فایل های رمزدار باید امنیت را هم در نظر داشته باشید تا به راحتی بتوانید از اسناد یا مدارک مهم محافظت کنید .استفاده از فایل رمزدار که هم دارای امنیت بالا باشد و هم از راحتی برخوردار باشد برای حفظ اسناد مهم می تواند انتخاب مناسبی باشد .

دور و برتان را بی جهت شلوغ نکنید

استفاده بیش از حد از وسایل اداری مانن کمد ها و فایل های چوبی یا فلزی فقط فضای کاری را بی جهت اشغال می کند و باید این را در نظر داشته باشید که محیط کار فقط جای وسایل اداری نیست و باید به سایر موارد نیز توجه داشته باشید .

به ابعاد کمد اداری توجه کنید

بدون هیچ تردیدی یکی از مهم ترین فاکتورهای خرید کتابخانه و کمد اداری توجه داستن به میزان ابعاد کمد ها می باشد . هرچقدر کمد اداری شما بزرگ تر باشد ، لوازم و ابزار بیشتری را در خود جای خواهد داد . به طور کلی هنگام خرید باید به میزان فضا و اندازه محیط مورد نظر توجه کنید .

بودجه مورد نظر برای خرید کمد مناسب اداره

همانطور که می دانید کمد های اداری از نظر جنس ، ابعاد و طرح با یک دیگر متفاوت هستند و به همین دلیل بر اساس هر یک از این موارد دارای قیمت های متفاوتی هستند . یکی دیگر از نکات قابل توجه هنگام خرید کمد های دیواری ، میزان بودجه شما برای خرید آن است . زمانی که بودجه شما محدود است ، بهتر است در مرحله اول به بررسی اولویت های خود بپردازید و به چنین مسئله بسیار مهمی بپردازید .

کمد های اداری در بیشتر اوقات در جنس های فلزی و چبی به بازار عرضه می شوند اما به طر کلی کمد های فلزی در قیاس با کمد های چوبی بسیار مقرون به صرفه هستند .

نتیجه گیری

از آنجایی که دفتر کار شما به نوعی خانه دوم شما محسوب می شود ، برای خرید وسایل اداری سعی کنید سهل انگارانه عمل نکنید تا در آینده پشمان نشوید . همچنین نسبت به نظم محیط کار خود غافل نشوید و سعی کنید که به نوعی سازگاری و هماهنگی را در محیط اداری خود ایجا کنید . اگر برای خرید وسایلی مانند کمد فلزی ، فایل چوبی ، فایل فلزی و . . .  مصمم هستید می توانید به سایت فروشگاه پویا سورین سر بزنید و محصول مورد نظر خود را تهیه کنید .