امروزه بسیاری افراد با پارتیشن‌ها آشنایی کافی دارند. این وسیله برای جداسازی یک فضا به کار می‌رود. پارتیشن‌ها با معیارهای متفاوتی تقسیم‌بندی می‌شوند. یکی از تقسیم‌بندی‌ها محل استفاده آن‌ها است. محل استفاده پارتیشن‌ها شامل خانه و اداره می‌شود. از دیگر معیارها برای تقسیم‌بندی می‌توان به جنس آن‌ها اشاره کرد. با این معیار پارتیشن‌ها در دسته‌های شیشه‌ای، MDF،  PVC، شیشه و MDF، ام‌دی‌اف با پروفیل آلومینیومی و پارتیشن شیشه‌ای با پروفیل آلومینیومی قرار می‌گیرند. در ادامه سعی داریم تا شما را با پارتیشن‌های اداری و نحوه نصب آن‌ها آشنا کنیم. همراه ما باشید.

محصولات مرتبط : پارتیشن چوبی مدل PP8

پارتیشن اداری چیست؟

پارتیشن اداری چیست؟

بسیاری از اماکن اداری پس از ساخت سعی در تغییر دیزاین شرکت دارند. برای جداسازی فضای داخل شرکت دو راه درمقابل کارفرمایان قرار دارد. راه اولی که راهی پر هزینه به شمار می‌رود، ساخت دیوار دایمی است. راه دیگر که اغلب مدیران از آن استقبال می‌کنند، استفاده از پاریتشن اداری است. هم چنین تنوع در انواع پارتیشن دست شما را در هنگام انتخاب باز می‌گذارد. از اهداف بهره‌گیری از پارتیشن اداری می‌توان به تفاوت در محیط داخلی اداره و استفاده حداکثری از فضا اشاره کرد. با استفاده از پارتیشن، کارکنان افزایش تمرکز را به خوبی تجربه می‌کنند.

محصولات مرتبط : پارتیشن شیشه ای مدل PP13

 

“بیشتر بخوانید : اهمیت متریال در ساخت پارتیشن های اداری

نکاتی مهم در مورد پارتیشن اداری

این کلمه در انگلیسی به معنای قسمت‌بندی است. برای ایجاد فضای جدید در اداره‌ها، اغلب از پارتیشن استفاده می‌شود. پارتیشن قابل جابه‌جایی است و در صورتی که نیاز به تغییرات وجود داشت، می‌توان جای آن‌ها را تغییر داد. پارتیشن اداری از نوع شیشه‌ای طرفدار بیشتری درمیان خریداران دارد. این استقبال به دلیل عبور نورطبیعی توسط این پارتیشن است. به یاد داشته باشید برای نصب پارتیشن اداری نیاز به وسایل مخصوصی چون دلر برقی، دلر شارژی و دلر هملتی، دستگاه پمپ باد و دستگاه تیلو پانچ اسمایپ به همراه جعبه ابزار کامل دارید.

برای انتخاب پارتیشنی که مناسب دیزاین شما باشد، باید چندین نکته را رعایت کنید. در گام اول به جنس پارتیشن توجه داشته باشید. قیمت انواع مختلفی از پارتیشن متقاوت است. می‌توانید از انواع مختلفی چون ام‌دی‌اف، آلومینیوم، شیشه‌ای و غیره انتخاب کنید. اندازه‌گیری محلی که برای قرار دادن پارتیشن درنظر گرفتید، مرحله بعدی است. پس از اندازه‌گیری و انتخاب مدل پارتیشن به سراغ خرید آن بروید. پس از گذراندن مراحل فوق، نوبت به نصب پارتیشن می‌رسد. به ترتیب ریل، قید و ستون‌ها برپا می‌شوند و نوبت به دیوار، درب می‌رسد.

محصولات مرتبط : پارتیشن چوبی مدل PP9

مزایای پارتیشن اداری

با جداسازی محیط اداره امکان تمرکز روی کار توسط افراد بالا می‌رود. به دلیل امکان حریم خصوصی و بالا بردن تمرکز راندمان افزایش می‌یابد. با قرار دادن پارتیشن در محیط اداری، صداها در داخل در محیط داخل آن باقی می‌ماند. هزینه بسیار کمتری نسبت به دیوارهای دائمی دارد؛ همچنین سرعت نصب پارتیشن بسیار بالاتر از یک دیوار است. قرار دادن پارتیشن نسبت به ساخت دیوار گزینه‌ای به روزتر به شمار می‌رود. در صورت استفاده از دیوار دائمی امکان بهره‌گیری از نور طبیعی از بین خواهد رفت. به دلیل تاثیر نور طبیعی روی کارکرد کارمندان، بهتر است از پارتیشن استفاده شود.

محصولات مرتبط : پارتیشن شیشه ای مدل PP11

“بیشتر بخوانید : پارتیشن های دوجداره و تک جداره 

مراحل گام به گام نصب پارتیشن

مراحل گام به گام نصب پارتیشن

برای این کار در گام اول به سراغ جداسازی پنل، قید و تیرک‌ها می‌رویم. قیدها اغلب در اندازه‌های ۱۰ سانتی‌متری وجود دارند. این قطعات برای درست کردن لت ساخته می‌شوند. قید، لت و تیرک‌ها را به وسیله اسکایپ، دلر و پیچ به یکدیگر وصل می‌کنید. سپس نوبت به تیرک‌های بلند به لت می‌رسد. این کار به وسیله پیچ‌ها صورت می‌گیرد. با این کار اسکلت کلی پارتیشن ساخته می‌شود. سپس به سراغ درب بروید. گام بعدی بستن پنل است. در صورتی که پارتیشن شما شیشه‌ای باشد از قسمت پایینی شروع به قرار دادن آن‌ها کنید. پس از این کار با پیچ اسکایپ آن‌ها را از ناحیه داخلی پیچ کرد.

نوبت به نمای درونی پارتیشن می‌رسد. به سراغ لت‌ها بروید و آن‌ها را نصب کنید. برای قسمت داخلی باید کارها را مجددا اجرا کنید. برای آشنایی بیشتر می‌توانید از https://www.aparat.com/v/Axoj5 استفاده نمایید. این ویدئو به صورت کامل نحوه بستن پارتیشن را به شما آموزش خواهد داد.

محصولات مرتبط : پارتیشن مدل PP1

 

سخن پایانی

تا اینجا با انواع پارتیشن‌ها، نحوه نصب پارتیشن‌های اداری و چند نوع تقسیم بندی‌ آن‌ها آشنا شدید. خرید وسایل اداری شامل میز، پارتیشن، فایل اداری و کتابخانه باید از سایت معتبر صورت گیرد، تا دیزاین اداره و محل کار را متفاوت کند. پویا چوب سورین با ارائه بهترین خدمات و قیمت مناسب خرید را برای مشتریان آسان کرده است. پشتیبانی خوب و قوی یکی از مزیت‌های اصلی پویا سورین چوب به شمار می‌رود.

محصولات مرتبط : پارتیشن شیشه ای اداری مدل PP18