همانطور که می دانید میز کنفرانس شیشه ای از جمله تجهیزات پر طرفدار محیط های اداری می باشد . این میزها به خاطر طراحی زیبا و ریفی که دارند سبب شده اند تا محبوبیت خاصی بین مردم پیدا کنند . اصولا شیشه در مرکز اصلی میز کنفرانس قرار می گیرد که جذابیت خاص خود را به همراه دارد . میز کنفرانس شیشه ای با پایه های فلزی یکی از مرسوم ترین اواع میز کنفرانس ها می باشد اما در برخی موارد نیز استفاده از چوب و ام دی اف نیز به صورت خلاقانه می تواند بسیار تاثیرگذار و زیبا باشد . میز کنفرانس شیشه ای که یکی از زیباترین انواع میز کنفرانس می باشد ک نسبت به فضای اتاق جلسه طراحی و تولید می شود . دلیل اصلی زیبایی این میزها برخورداری آنها از شیشه های براقمی باشد که در ادامه مطلب سعی کردیم به طور کامل با موضوع میز کنفرانس شیشه ای بیشتر آشنا شویم . پس با ما همراه باشید تا نکاتی را درباره خرید این میز کنفرانس بررسی کنیم :

نحوه انتخاب مبلمان اداری مناسب برای محیط کار

باید به این نکته توجه کنم که هنگام خرید مبلمان اداری باید نسبت به چند عامل مهم دقت لازم را داشته باشید که جایگاه کارمندان در سازمان چگونه است  وظایف کاری هرکس به چه صورت می باشد . پیش از خرید مبلمان اداری مناسب مانند میز اداری بهتر است با کارمندان دراین باره مشورت لازم را داشته باشید تا بتوانید بهترین نتیجه را با توجه به هزینه ای که می کنید داشته باشید . همانطور که گفته شد انتخاب میز یا صندلی کنفرانس نیز با توجه به فاکتورهایی مانند میزان ابعاد و اندازه اتاق جلسه و . .  صورت می گیرد . میز کنفرانس شیشه ای برای جلسات کوچک با تعداد افراد کم نیز با استفاده از رنگ های مناسب می تواند زیبایی چشمگیری را در اتاق کنفرانس ایجاد کند . پس بهتر است قبل از خرید به خوبی فضای مورد نظر را بررسی نمایید و این کار را با مشاوران و کارشناسان ماهر انجام دهید . زیرا ممکن است اگر به برخی از مسائل توجه نشود ، در زمان پس  ازخرید خود به محدودیت بر بخورید.  

“بیشتر بخوانید : علت خرابی صندلی کارمندی

آیا میز کنفرانس شیشه ای مناسب سازمان ها و اداری است ؟

اصولا اکثر شرکت ها و اداره ها برای تجهیز مبلمان اداری خود از مبلمان چوبی استفاده می کنند و بر این باورند که استفاده از محصولات چوبی در محیط های اداری نوعی رسمیت را به محیط می بخشد . استفاده از تجهیزات شیشه ای بسیار خلاقانه می باشد چراکه از یک فضای اداری معمولی به یک فضای اداری خاص تبدیل می شود . مکانیزم میز کنفرانس شیشه ای طوری می باشد که نور را بازتاب می کند و شفافیت آن می تواند توجه هر کسی را به خود جلب کند . عموما محصولات چوبی فضای شما را کچک تر نشان می دهند و این به دلیل ماهیت اصلی چوب و رنگ آن می باشد اما از طرفی میز کنفرانس شیشه ای به دلیل رنگ خنثی ای که دارد به راحتی می توان با هر بخشی از فضای مورد نظر آن را ست کرد . این ویژگی برای افرادی که به رنگبندی محصولات حساسیت بیشتری دارند . بسیار مهم است.

“بیشتر بخوانید : انواع میز اداری

با استفاده از میز کنفرانس شیشه ای در اتاق کنفرانس تضاد ایجاد کنید

همانطور که در بالا گفته شد محصولات شیشه ای از جمله میز کنفرانس شیشه ای در تضاد با رنگ های تیره در اتاق کنفرانس یا محیط کاری بیشتر  مورد توجه قرار می گیرد . هم چنین استفاده از تلفیق های MDF و شیشه بسیار نمای خوبی را دارد و این سبک ، میز های اداری را بسیار شیک میکند.

چیدمان میز اداری

 مزیت خرید میز کنفرانس شیشه ای

میز کنفرانس شیشه ای که امروزه بسیار پرطرفدار شده است در هر اداره ای قابل مشاهده هستند اما شاید این سوال هم که چرا میز کنفرانس شیشه ای پرطرفدار شده است ، پیش آید . در ادامه مطلب ما به ۳ مزیت اصلی خرید میز کنفرانس شیشه ای اشاره کرده ایم . پس با ما همراه باشید :

بازتاب کردن نور

یکی از اصلی ترین دلایل پرطرفدار بودن میز کنفرانس شیشه ای بازتاب کردن نور این میز اداری می باشد . هنگامی که شما در اتاق جلسه خود از میز کنفرانس شیشه ای استفاده می کنید نور اتاق شما ۲ برابر خواهد شد و شفافیت میز شما مورد توجه قرار می گیرد و محیط اداره بزرگ تر نشان داده می شود .

نگهداری و تمیز کردن آسان

یکی دیگر از موضوعات قابل توجه نحوه نگهداری و تمیزکردن میز اداری می باشد . میز کنفرانس شیشه ای به سادگی با هر نوع شوینده ای قابل تمیز کردن می باشد و دیگر شما نگران کثیف بودن میز اداری خود نخواهید بود . هم چنین این میز به راحتی نمی شکند و دارای طول عمر بالا و مقاومت عالی می باشد .

قابل ست کردن با تمامی دکوراسیون های اداری

یکی دیگر از مزیت های میز کنفراس شیشه ای قابلیت ست کردن این میز با تمامی دکوراسیون ها و رنگ ها می باشد. میز کنفرانس شیشه ای رنگ خنثی دارد و شما به راحتی می توانید این میز را با محیط اداری خود ست کنید و نگران زیبایی دکوراسیون خود نباشید