میزهای اداری یا کنفرانس میتوانند چیزهای زیادی درباره یک کسب و کار به ما بگویند؛ همچنین اگر سفارشی برای شما ساخته شده باشند. ما به سازمانها و ادارات و شرکتها کمک میکنیم تا بهترین شکل میز کنفرانس تاشونده یا اداری را متناسب با فضا و شرایط دیگر انتخاب کنند. فضا و فرهنگ و نوع اداره تاثیر بسیاری در نوع میز کنفرانس شما دارد. یک میز تاشو را میتوان سریع و آسان دو نیم کرده و به آسانی جابهجا کرد. میزهای تاشو میتوانند از جنسهای مختلفی مثل آلومینیوم، چوب یا پلاستیک ساخته شوند. همجنین شما میتوانید با توجه به نیاز خود از میز کنفرانس ، صندلی کنفرانس و … دیدن فرمایید .

محصولات مرتبط : میز کنفرانس PCD18 .

نکات تعیین کننده در قیمت میز تاشو

” بیشتر بخوانید : انواع میز اداری ” 

انواع میزهای کنفرانس

انواع میز کنفرانس را میتوان بر اساس شکل ظاهری به چند دسته تقسیم کرد:

  • میزهای کنفرانس مستطیلی

این نوع میزها نشاندهنده سنتگرایی و نظم است. این میزها دارای سلسله مراتب بوده و شخص دارای سمت بالاتر در بالای میز نشسته و بقیه به او نگاه میکنند. از این میزها در اتاقهای هیئت مدیره بیشترین استفاده را دارد و در سایزهای مختلفی وجود دارد.

  • میزهای کنفرانس U شکل

این میزها از یک سمت باز بوده و برای ارئه و ارزیابی استفاده میشوند. معمولا یک شخص درون U به ارائه پرداخته و داورانی که در خم U قرار دارند به بحث میپردازند. این میز برای گفتگوهای فکری مناسبتر است.

  • میزهای کنفرانس قایقی

میزهای کنفرانس قایقی شبیه به میزهای مستطیلی بوده اما کمی دوستانه و صمیمیتر هستند. میزهای قایقی ترکیبی از حس نظم و قدرت را با حس کار تیمی، مشارکت و مشورت به فرد القا میکند. کار گروهی در این میزها بیشتر انجام میشود.

  • میزهای کنفرانس گرد

میزهای کنفرانس گرد اغلب انتخاب خوبی برای مشاغل یا دفاتر کوچکتر هستند. شرکتها یا دفاتری که در آنها افراد با هم صمیمی بوده یا به طوفان فکری نیاز دارند میتوانند از این میزها که سلسله مراتبی هم ندارند، استفاده کنند. شرکتهای حقوقی، مشاوران و برنامهریزان میتوانند با استفاده از این میزها هم به مهمانان حس خوبی داده و هم حس خلاقیت و صمیمیت را در آنها ایجاد کنند.
انواع مختلفی مثل میزهای کنفرانسی مربع توخالی، هشت ضلعی توخالی، خوشهای و… وجود دارند که سفارشی هستند.

محصولات مرتبط :

نکاتی که هنگام خرید میزهای تاشو باید به آنها توجه کنیم

” بیشتر بخوانید : ایده هایی برای چیدمان اتاق کنفرانس ” 

میز اداری تاشو و انواع آن

میز اداری تاشو برای دفاتر کوچک اداری یا کسانی که دفتر کار اختصاصی ندارند، بسیار مناسب است. میزهای تاشوی اداری بسیار هوشمندانه طراحی شدهاند تا شما به راحتی آنها را جمع کنید. بیشتر آنها نیاز به مونتاژ هم ندارند. مزیت بزرگی که این میزها دارند صرفهجویی در زمان و راحتی کار با آنهاست. برخی از این میزها دارای قفسههای نگهداری بوده و برخی نیز دیواری هستند. به هر حال تنوع این میزها کم نیست و شما میتوانید در سایت ما انواع مدلهای میزهای تاشونده اداری یا کنفرانسی را ببینید.

  • میز کشویی، تاشو
  • میز تاشو دیواری
  • میز تاشو چوبی
  • میز اداری جمع و جور تاشو

محصولات مرتبط : صندلی کنفرانس مدل PC1 .

اهمیت استفاده از میزهای کنفرانس تاشو

اهمیت استفاده از میزهای کنفرانس تاشو

اتاق کنفرانس را میتوان دلیل زنده بودن سازمان و شرکت نام برد. اما مهمترین عاملی که میتواند روی آزاد کردن عقاید افراد درون اتاق کنفرانس تاثیر بگذارد، میز کنفرانس است. یک میز نه تنها به شرکت پرستیژ میدهد، بلکه هویت آن را مشخص میکند.
صرفهجویی در فضا و زمانی که به اتاقهای کنفرانس و مخصوص سمینار اختصاص میدهیم، اهمیت زیادی دارد. میزهای کنفرانس تاشو باید با امکانات ویژه ارائه شوند تا بتوانند رضایت همه مشتریان را جلب کنند. در واقع یک میز کنفرانس باید قوی، راحت، کاربردی و چند ظرفیتی باشد.
یک میز تاشو طوری طراحی شده است که در صورت نیاز، به بالا و پایین جمع شده و در صورت عدم استفاده به راحتی جابجا شود. مزیت اصلی استفاده از میزهای تاشو سهولت در راه اندازی یا جمع شدن سریع آنها و انتقال آنها به مکان دیگری است. میزهای معمولی با پایه ثابت اغلب به دو نفر نیاز دارند تا آنها را جابجا کنند و جابه‌جایی از اتاقی به اتاق دیگر ممکن است مشکل ساز باشد. اما میزهای تا شونده را میتوان سریعا بسته، جابهجا و تنظیم کرد. این میز انجام هر رویداد را بسیار سریعتر میکند.

محصولات مرتبط : میز کنفرانس PCD19 .

میز اداری تاشو و انواع آن

نکاتی که هنگام خرید میزهای تاشو باید به آنها توجه کنیم

ممکن است تصور کنید که میزهای تاشو همگی شبیه هم بوده یا تفاوتی با یکدیگر ندارند؛ اما چندین نکته وجود دارد که میزهای تاشو را از هم متمایز میکند. در ضمن، مواد استفاد هشده برای ساخت میز تاشو، تاثیر زیادی بر دوام و طول عمر میز دارد. در اینجا به موارد مهمی که باید پیش از خرید میز تاشو به آنها توجه کنید اشاره کردهایم:

  • وزن: وزن میز چقدر است؟
  • حمل و تنظیم: آیا برای رسیدگی به میز به بیش از یک نفر نیاز دارید؟
  • فضا: چقدر فضا برای باز کردن میز لازم است؟
  • دوام: قاب و میز از چه چیزی ساخته شده است؟
  • قدرت: حداکثر وزنی که میز می تواند تحمل کند چقدر است؟
  • اندازه‌ها و شکل‌ها: آیا اندازه‌ها و شکل‌های مختلفی در این محدوده موجود است؟
  • لمینت رومیزی و لبه: آیا می توان رنگ و سبک را سفارشی کرد؟

محصولات مرتبط : صندلی کنفرانس مدل PC6 .

انواع میزهای کنفرانس

نکات تعیین کننده در قیمت میز تاشو

یکی از سوالاتی که هر روز از ما پرسیده می شود این است که قیمت میزهای تاشو چقدر است؟ باید در پاسخ بگوییم که قیمت میز کنفرانس تاشو، میتواند به عواملی همچون جنس و متریال به کار رفته، شکل میز، سفارشی‌سازی، تعداد درخواست، ابعاد میز، درخواست امکانات بیشتر یا موارد دیگر مرتبط باشد.
جمع بندی
میزهای تاشو در فهرست بهترین میزهایی هستند که این روزها بسیار مورد استقبال شرکت‌ها و ادارات قرار دارند. این میزها با توجه به مدل و کارایی خود، می‌توانند در هر بخش مورد استفاده قرار گیرند. در این مطلب سعی داشتیم تا شما را با انواع میزهای تاشونده آشنا کنیم. در صورتی که در خصوص خرید و مدل‌های این نوع محصول سوالی دارید، می‌توانید با کارشناسان و مشاوران ما ارتباط برقرار کنید.

محصولات مرتبط : میز کنفرانس PCD22 .