از دیرباز تا کنون صندلی یکی از عوامل مهم در مزین کردن اتاق به مبلمان و وسایل میباشد . صندلی کارمندی یکی از مهمترین جز اتاق کار میباشد ، زیرا فرد تایم بسیاری از زمان کاری خود را روی آن میگذراند و چگونگی آن مهم است . اگر خرابی در صندلی اداری بوجود بیاید فرد دچار اختلال در کار میشود ، بنابراین می بایست سریعا آن را تعمیر کنیم . صندلی اداری مانند هر وسیله ی دیگر در اتاق اداری دچار فرسایش خواهد شد که بنا به خرابی و فرسایش ایجاد شده میتوان آن قطعه را جایگزین کرد ، یا آن فطعه را تعمیر کرد . برای خرید صندلی اداری با ضمانت اصل بودن آن ، میتوانید در هر مرحله از فروشگاه سایت دیدن فرمایید . برای مشاوره ی رایگان نیز در هر مرحله احساس کردید میتوانید با شماره های ۰۲۱۶۶۷۴۶۵۶۷ – ۰۲۱۶۶۷۱۵۹۵۶ تماس حاصل نمایید .

تعمیر صندلی اداری

” بیشتر بخوانید : جدیدترین میز های کنفرانس  “

تاثیر نگهداری اصولی در افزایش طول عمر صندلی اداری

امروزه در هر فضای اداری شاهد حضور تعداد زیادی از صندلی ها و مبلمان های اداری هستیم که محیط اداری را به بخش های مختلفی تقسیم بندی کرده اند. استفاده درست و اصولی از مبلمان اداری باعث می شود که کارایی و راندمان کاری کارمندان محیط اداری تا حد زیادی افزایش پیدا کند و علاوه بر این مبلمان اداری زیبایی محیط را نیز به شکل قابل توجهی افزایش می دهند. حال برای اینکه این راندمان و کیفیت کار کارمندان حفظ شود، لازم است که نگهداری درست از مبلمان اداری به عمل آید. نگهداری درست و اصولی از صندلی اداری، نه تنها باعث حفظ کارایی کارمندان محیط می شود بلکه از هزینه های زیادی، مانند؛ هزینه تعویض و تعمیرات مبلمان اداری نیز تا حد زیادی پیشگیری خواهد کرد.

زمانی که مبلمان اداری خریداری شده برای یک محیط اداری از جنس و کیفیت مرغوبی برخوردار باشد و از در آنها از مواد مرغوبی استفاده شده باشد باعث می شود که عمر مبلمان اداری به خودی خود افزایش پیدا کند که با نگهداری درست از آنها می تواند تا سالیان دراز از دغدغه خرید مبلمان جدید برای محیط اداری خلاص شد.

علاوه بر این هر چه قدر که میزان رفت آمد ها و استفاده کردن از مبلمان و صندلی های اداری بیشتر باشد، باعث می شود که این مبلمان ها زودتر فرسوده و خراب شوند ولی می توان با مطالعه و بکارگیری از اصول نگهداری از صندلی اداری زمان فرسوده شدن صندلی های اداری را تا مدت زیادی به تاخیر انداخت.

 

تعمیر و تنظیم صندلی

“بیشتر بخوانید : پارتیشن هوشمند

بیشترین علل خرابی در صندلی های اداری

خرابی فوم و ابر صندلی اداری: زمانی که اقدام به شست و شوی روکش صندلی می کنیم، فوم و ابر صندلی خراب می شوند.

شکستگی چرخ و یا عدم روانی چرخ ها: در زمان استفاده از صندلی بر روی فرش، پرز و کرک داخل چرخ می رود و باعث شکستگی و یا عدم روانی چرخ ها می شود.

شکستگی یا صدا دار بودن قاب فنر پشت صندلی: کار قاب فنر پشت صندلی، تنظیم نرمی و صفتی پشت صندلی است که اگر بیش از حد سفت شود به علت فشار به صدا درمی آید یا شکسته می شود.

یکی دیگر از موارد خرابی صندلی ، خرید صندلی ارزان است. صندلی های ارزان در کمترین زمان ممکن کیفیت خود را از دست خواهند داد.

  • شکستگی چرخ های صندلی
  • پوسیدگی یا از بین رفتن روکش صندلی
  • خرابی مکانیزم صندلی
  • نقص در جک هیدرولیک
  • سروصدای غیر معمول صندلی
  • لق شدن صندلی
  • کم شدن خودبه خود ارتفاع صندلی

 

تعمیر صندلی و چرخ

چرا صندلی اداری خود را تعمیر کنیم ؟

صندلی های اداری نیز مانند هر وسیله دیگری، عمر مفید دارند و پس از طی شدن این زمان، شاید دیگر کارایی اولیه را نداشته باشند. اما آیا همیشه تنها گزینه، تعویض صندلی است؟ آیا تعمیرات صندلی اداری می تواند راهی جایگزین برای خرید باشد؟
امروزه با بالا رفتن هزینه ی صندلی اداری، تعمیرات صندلی به یک گزینه جایگزین و بسیار مناسب به جای خرید صندلی تبدیل شده است. تجربه نشان داده است، اگر تعمیرات صندلی به درستی و توسط یک تعمیرکار مجرب انجام شود، می تواند صندلی را دوباره به چرخه استفاده بازگرداند. امروزه تعمیرات صندلی اداری در بین شرکت ها و سازمان ها امری بسیار رایج است.
در طراحی صندلی های اداری، تلاش تولیدکنندگان مختلف داخلی و خارجی بر آن است تا با استفاده از آخرین تغییرات تکنولوژی، ملاحظات پزشکی در رابطه با ارگونومی و سایر پیشرفت های علمی نسبت به طراحی صندلی اداری مناسب برای استفاده های طولانی مدت روزانه، اقدام کنند. هدف از تمامی اقدامات فوق تلاش برای حفظ رقابت در میان انبوهی از کارگاه ها و کارخانه مختلف تولید صندلی اداری است.

همزمان با رشد و پیچیدگی اجزای مختلف و حساسیت روزافزون کاربران نسبت به سلامتی و راحتی خود در استفاده از صندلی ها و مبلمان اداری، صنف دیگری وارد معادلات بازار و بورس صندلی اداری و همزمان به مهمترین بخش این صنعت نیز تبدیل شد.

گاهی تعویض تعداد قابل توجهی از صندلی های اداری با صندلی های نو، به لحاظ اقتصادی برای مجموعه کاری مقرون به صرفه نیست؛ تحت این شرایط جای خالی نیروهای متخصص  برای تعمیر قطعات صندلی اداری که با دانش و تجربه لازم در رابطه با آخرین تغییرات به وجود آمده در ساخت صندلی به تعمیرات تخصصی صندلی می پردازند، احساس می شود.

تعمیر صندلی

نشست و خرابی صندلی های اداری

یکی از شایع ترین مشکلات صندلی های پنوماتیک یا بادی این است که پس از مدتی آنها نشست می کنند. این نشست معمولا با خرابی سیلندر گاز ایجاد می شود، و این سیلندر قادر به حفظ فشار برای بالا بردن صندلی است. تنها با صرف چند دقیقه وقت می توان سیلندر خراب را تعمیر کرد. قبل از سفارش سیلندر جدید، سیلندر قدیمی را اندازه بگیرید. شما می توانید سیلندر قدیمی را با سیلندر جدید عوض کنید و یا یک محصول سنگین ثابت را استفاده کنید.

تعمیر و تنظیم صندلی اداری

راه های افزایش عمر صندلی اداری

راه های زیادی علاوه بر موارد گفته شده برای افزایش و زیاد کردن طول عمر صندلی های اداری وجود دارد. به عنوان مثال باید از قرار دادن صندلی اداری در محیط های مرطوب و یا در معرض مستقیم نور خورشید به طور جدی خودداری شود. علاوه بر این توصیه می شود که در محیط های پر رفت و آمد از مبلمانی با رنگ های تیره استفاده شود، چرا که رنگ های روشن آلودگی زیادی را به خود جذب می کند و نیازمند نظافت بیشتری می باشد که این اقدام به خودی خود باعث خرابی زودهنگام صندلی های اداری می شود.

[sc_fs_multi_faq headline-0=”h3″ question-0=”از کجا مطمئن شویم تعمیر کار ما با تجربه است ؟” answer-0=”حتما از تعمیر کار خود درخواست کنید که عکس تعدادی .از نمونه کار های انجام شده را برای شما ارسال کند” image-0=”” headline-1=”h3″ question-1=”بهترین روش مشخص شدن هزینه تعمیرات صندلی به چه صورت است؟” answer-1=”عکس و مدل صندلی خود را برای تعمیر کار ارسال کنید. تا قبل از ارسال صندلی، هزینه تعمیر صندلی اداری شما مشخص شود” image-1=”” headline-2=”h3″ question-2=”از چه جکی برای صندلی ها استفاده می شود؟” answer-2=”بهترین برند جک که در ایران موجود است تایوانی است. توجه داشته باشید که تشخیص جک تایوانی و چینی برای شما بسیار دشوار است” image-2=”” headline-3=”h3″ question-3=”از کجا بدانیم ، از چه نوع مکانیزمی استفاده می کند؟” answer-3=”در صورت نیاز به تعویض مکانیزم صندلی شما، از تعمیرکار خود بخواهید قبل از تعمیرات، نوع و مدل مکانیزم را به شما اعلام کند.” image-3=”” count=”4″ html=”true” css_class=””]