پارتیشن‌های آلومینیومی نوعی از پارتیشن‌های موجود در بازار هستند که از مقاومت بالاتری نسبت به پارتیشن‌های شیشه‌ای برخوردارند. این نوع پارتیشن‌ها به دلیل ظاهر مینیمالی که دارند، بهترین گزینه برای دفاتر اداری هستند و علاوه ‌بر اینکه به محیط ظاهری زیبا می‌بخشند، نسبت به دیوارپوش‌ها نور محیط را بیشتر می‌کنند. پارتیشن‌های آلومینیومی به دلیل داشتن سطحی براق و بزرگ برای تبلیغات یا مدیریت منابع انسانی، بسیار مناسب هستند. در این مطلب سعی داریم شما را به طور کامل با پارتیشن‌های آلومینیومی آشنا کنیم.

محصولات مرتبط : پارتیشن چوبی مدل PP9

“برای مطالعه ی بیشتر : اهمیت متریال در ساخت پارتیشن ها “

پارتیشن آلومینیومی

پارتیشن آلومینیومی

پارتیشن‌ها ترکیبی از شیشه و آلومینیوم هستند و یراق‌آلات درب و پروفیل آنها رنگ‌بندی و کیفیت بسیار متنوعی دارد که به آنها ظاهری بسیار جذاب و زیبا بخشیده است. پارتیشن‌ها همانطور که گفته شد برای جداسازی قسمت‌های مورد نظر یک دفتر اداری مدرن به کار می‌روند. پارتیشن‌های آلومینیومی از قالب یا فرمی آلومینیومی ساخته شده‌اند که بسیار محکم و مقاوم است و همچنین از چوب ام دی اف و شیشه‌ای مات و شفاف تک جداره و دو جداره نیز ساخته خواهند شد.

این پارتیشن‌های آلومینیومی در هر ابعادی با توجه به درخواست و نظر مشتریان ساخته می‌شوند که برای نصب تجهیزات و یراق آلات مخصوص به خود را همراه دارند. امروزه استفاده از پارتیشن‌های آلومینیومی باعث شده دفاتر کار و اداره‌جات به بروزترین و زیباترین نحوه جلوه‌گری کنند. پارتیشن‌های آلومینیومی در دو مدل تک جداره و دو جداره در بازار موجود هستند. در پارتیشن‌های آلومینیومی، پروفیل آلومینیوم از اهمیت زیادی برخوردار است.

محصولات مرتبط : پارتیشن شیشه ای اداری مدل PP15

مزایای استفاده از پارتیشن های آلومینیومی

در این قسمت مهمترین مزایایی که باعث انتخاب پارتیشن‌های آلومینیومی برای محیط‌های اداری و تجاری می‌شوند را برای شما بیان کرده‌ایم. این موارد عبارتند از:

  • نصب و اجرای سریع و آسان

صاحبان ساختمان‌های اداری و تیم مدیریتی آن می‌توانند پارتیشن‌های آلومینیومی را به راحتی و سریعتر از مدل‌های دیگر پارتیشن نصب کنند؛ زیرا برای نصب پارتیشن‌های آلومینیومی نیازی به طی کردن فرایندهای پیچیده نیست و به راحتی می‌توان آنها را نصب کرد. با نصب نوعی از پارتیشن‌های آلومینیومی جدید، امکان جابه‌جایی آنها و تغییر دکوراسیون داخلی دفاتر اداری به آسانی وجود دارد. برای مثال شما می‌توانید پنل‌های قابل حمل را در دفاتر خود نصب کنید و در مواقعی مانند جلسات یا کنفرانس‌ها به راحتی این پنل‌ها را جابه‌جا کنید تا محیط کوچک اتاق به یک اتاق بزرگ تبدیل گردد.

  • قیمت مناسب

شاید قیمت پروفیل‌های آلومینیوم کم نباشد اما به دلیل مقاومت بالا و ویژگی‌های خاصی که پارتیشن‌های آلومینیومی دارند، استفاده از آنها یکی از اقتصادی‌ترین و مدرن‌ترین تکنیک‌ها برای بازسازی دفاتر اداری به شمار می‌رود. اگر مدیر یک شرکت بخواهد برای جداسازی بخش‌های مختلف شرکت خود از انواع دیوارهای جداکننده استفاده کند، قطعاً مجبور به پرداخت هزینه بالاتری نسبت به نصب پارتیشن‌های آلومینیومی می‌گردد. در قیمت نهایی پارتیشن‌های آلومینیومی عوامل زیادی از جمله متراژ پروژه، نوع پروفیل آلومینیوم و نوع شیشه و نوع خدمات پوششی تاثیر می‌گذارد که شما می‌توانید از قبل با خریدار راجع به این موضوع صحبت کنید.

“برای مطالعه بیشتر : نحوه ی نصب پارتیشن های اداری

  • افزایش روشنایی محیط اداری

دفاتر اداری معمولا به نحوی هستند که نور کمی در محیط آن وجود دارد و این مورد یکی از مشکلات جدی آنها است. کمبود نور در یک محیط کاری باعث تاثیر منفی روی روحیه و کارآیی کارمندان و پرسنل شرکت یا اداره‌جات دارد. اما با استفاده از پارتیشن‌های آلومینیومی که در شیشه‌های تک جداره و دوجداره ساخته شده‌اند می‌توان با بهره‌گیری خلاقیت و تغییر دکوراسیون، محیط را با بهترین سبک دیزاین کرد و بیشترین مقدار نور را به آن تاباند که در روحیه کارکنان و مجموعه اداری تاثیر بسیار مثبتی دارد.

  • زیباسازی فضای داخلی

برای آن دسته از افرادی که به سبک‌های مدرن و شیک دکوراسیون داخلی علاقه‌مند هستند، استفاده از پارتیشنهای آلومینیومی بهترین گزینه به شمار می‌آید. امروزه دیزاین و دکوراسیون داخلی فضا شرکت‌ها از اهمیت زیادی برخوردار شده است زیرا توجه به این موضوع نیز در جلب مشتریان تاثیرگذاری بسیاری دارد. به همین دلیل در دکوراسیون فضاهای تجاری نیز رقابت‌هایی وجود دارد تا هر شرکتی بتواند مشتریانی بیشتری را به خود جلب کند.همچنین در پارتیشنهای آلومینیومی می‌توان تکنیک‌های زیادی را استفاده کرد مانندمات کردن، حکاکی و چاپ رویشیشه‌هابکار بردنشیشه‌هایرنگی تا محیط ظاهری کاملا مدرن و جذابی را به خود بگیرد.

  • نگهداری آسان

تمیز کردن شیشه‌ها و فریم آلومینیومیپارتیشن‌هایآلومینیومی از دیوارپوش‌ها بسیار راحت‌تر است. اگر قصد استفاده از پارتیشن‌هایآلومینیومی را برای ساختمان خود دارید می‌توانید برای تمیز کردن آنها از دستمال‌های مخصوصی که برای تنظیف هستند مانند دستمال‌های میکروفیبر استفاده کرده و پنل‌های خود را به راحتی برق بیندازید.

  • طول عمر بالا

شیشه‌هایی که در پارتیشن‌هایآلومینیومی بکار رفته‌اند دارای ضخامتی مناسب و استاندارد بوده که در برابر ضرباتسنگین یا هرگونه فرسودگی‌ای مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهند. البته استفاده درست در افزایش دوام آنها تاثیر بسزایی دارد.اما باید به این نکته که در میان انواع مدلهای پارتیشن، پارتیشن آلومینیومی از طول عمر بالاتر برخوردار است نیز توجه کرد.

محصولات مرتبط : پارتیشن چوبی مدل PP8

مزایای استفاده از پارتیشن های آلومینیومی

معایب پارتیشن آلومینیومی

شاید شما نگران انتقال صدا و ایجاد همهمه در محیط شرکت خود باشید و استفاده از پارتیشن‌های آلومینیومی را مناسب ندانید؛ باید این موضوع را بدانید که شیشه‌های پارتیشن‌های آلومینیومی ۱۰۰ درصد عایق صدا نیستند و حدود ۷۰% الی ۷۵% صداهای محیط پیرامون خود را می‌شکنند.

سخن آخر

شما می‌توانید برای تهیه این پارتیشن‌های آلومینیومی به سایت پویا چوب سورین مراجعه کنید و خرید خود را انجام دهید. ما در کنار شما هستیم تا بهترین را ارائه کنیم.