در این مقاله به معرفی و بررسی ۴ مدل از بهترین چیدمان های دفتر کار و اداره در موقعیت ها و دکوراسیون های مختلف می پردازیم. طراحی دکوراسیون به صورت استاندارد در میزان بازدهی و کارایی شما در محل کار بسیار موثر می باشد. همچنین نوع چیدمان و دکوراسیون اتاق ریاست از مهمترین بخش های هر محیط اداری و کاری است.

چنانچه علاقه به دکوراسیون مدرن و امروزی در محل کار خود دارید، استفاده از مبلمان اداری متناسب می تواند به شما در این امر کمک نماید. اگر اتاق یا فضای کار شما کوچک است از مبلمانی استفاده نمایید که بهینه ترین فضاسازی را برای شما به ارمغان آورد.

طراحی دکوراسیون دفتر

مشاهده بهترین نمونه های : صندلی کنفرانس و میز کنفرانس 

طراحی دکوراسیون دفتر کار به صورت استاندارد

برای طراحی دکوراسیون دفتر کار به صورت استاندارد، باید از وسایل اداری متناسب استفاد نمود و چیدمان وسایل موجود، نیز به نحوی باشد که امکان دسترسی آسان میسر باشد. میز اداری باید از ابعاد مناسبی برخوردار باشد.

مجهز بودن میز به کمد و کشو جهت قرار دادن برخی اسناد و مدارک بسیار مهم است. البته انتخاب میز کار بستگی به نوع فعالیت اداری نیز  دارد.  همچنین وسایلی که روی میز قرار می گیرد بهتر است از مهمترین وسایل باشد که امکان دسترسی سریع به آن امکان پذیر باشد. استفاده از صندلی های گردان مناسب و مطابق با ارگونومی بدن نیز جهت دفتر کار برای جلوگیری از خستگی کار و وضعیت بدنی فرد بسیار مهم است.

مهم ترین نکته برای پیشرفت شما در محل کار بعد از شیوه های مدیریتی صحیح، استفاده از وسایل اداری جدید و زیبا برای پرسنل و خودتان است. ما به شما بهترین ها را پیشنهاد می دهیم. با کارشناسان پویا چوب سورین در ارتباط باشید.

طراحی دکوراسیون اتاق ریاست

طراحی دکوراسیون اتاق ریاست و انتخاب مبلمان آن اهمیت بسیار زیادی دارد. به همین منظور خرید میز و صندلی ریاست باید به درستی صورت بگیرد تا ویژگی های منصب ریاست را به خوبی در بر داشته باشد. انتخاب میز مدیرتی بستگی به فعالیتی که صورت می گیرد خواهد داشت.

اما در کل در فضاسازی و چیدمان دکوراسیون اداری، جایگاه ریاست باید به گونه ای باشد که تسلط کامل بر دیگر پرسنل اداره به راحتی میسر باشد. همچنین استفاده از کمد های چوبی نزدیک به میز ریاست می تواند در ایجاد فضای شیک بسیار موثر باشد.

طراحی مدرن اتاق کار

طراحی دکوراسیون دفتر کار به صورت مدرن

چنانچه علاقه دارید دکوراسیون دفتر کار شما به صورت امروزی و مدرن باشد باید خلاقیت بسیار زیادی به خرج دهید. استفاده از مبلمان اداری از جنس چوب می تواند علاوه بر اینکه به محیط کار شما فضای گرمی بدهد در مدرن بودن آن نیز نقش به سزایی دارد.

استفاده از قفسه در محیط های اداری و کاری بسیار ضروری است، چرا که از ایجاد شلوغی و بی نظمی جلوگیری می کند و باعث نظم دهی هر چه بیشتر به وسایل موجود می شود. سعی نمایید در انتخاب قفسه به جنس و طرح آن دقت نمایید که از جنس مقاوم و مرغوبی ساخته شده باشد.

مهم ترین نکته برای پیشرفت شما در محل کار بعد از شیوه های مدیریتی صحیح، استفاده از وسایل اداری جدید و زیبا برای پرسنل و خودتان است. ما به شما بهترین ها را پیشنهاد می دهیم. با کارشناسان پویا چوب سورین در ارتباط باشید.

طراحی دکوراسیون جهت فضای اداری کوچک

بدون شک هر چه از فضای بیشتری برخوردار باشید، در هنگام خرید وسایل مورد نظر خود به هر تعداد و ابعادی، با مشکلی مواجه نخواهید شد. اما چنانچه فضای محل کار شما کوچک باشد باید نهایت دقت را در خرید میز و کمد های اداری خود نمایید و خرید میز هایی که دارای کشو و کمد می باشند برای استفاده بهینه بسیار مناسب است.

استفاده از شلف هایی که فضای سطح زمین را اشغال نمی کنند و باعث سهولت شما هنگام رفت و آمد می شوند می تواند انتخاب بسیار مناسبی جهت محل کار و دفتر شما باشد. در کل انتخاب درست مبلمان اداری از نظر مدل و ابعاد می تواند در بهینه سازی و نظم بخشیدن در فضاهای کوچک بسیار کارآمد باشد.

طراحی اتاق ریاست

فلسفه رنگ ها در طراحی مناسب دکوراسیون دفترکار

حال که در ارتباط با چیدمان ها مطالبی را ارائه نمودیم لازم است در ارتباط با مسئله ای‌ی به مهمی چیدمان بپردازیم.بسیاری تنها بر این باورند که تنها مدل چیدمان است که بر افراد تاثیر گذار است و بر احساسات و رفتار آنان تاثیر می گذارد. اما باید بگوییم که بی شک در نظر نگرفتن رنگ درست در جای درست را می توانیم از اشتباهات بزرگ این افراد دانست. رنگ ها از اثر گذارترین عناصر بر ذهن و احساس آدمی می باشد.

برای مثال می توانیم رنگ سفید را بخشنده آرامش دانست و به علت همین آرامشی که دارد در بسیاری از دفترکارها به کار می رود. یا می توانیم در اتباط با رنگ زرد برای شما بگوییم که این رنگ دارای انرژی و نشاط می باشد، و در کنار آن رنگ زرد را می توانیم یک رنگ گرم دانست که باعث تحریک شدن ذهن می شود و به همین صورت در فراگیری بهتر موثر می باشد.

رنگ ها تا هستند با خود ویژگی به همراه دارند و لازم است در ارتباط با رنگ ها و کاربردشان با متخصصین طراحی دکوراسیون دفتر کار مشاوره نمایید. تا بتوانید در کنار انتخاب دکوراسیون مناسب، رنگ ها را نیز به درستی انتخاب نمایید. همچنین برای مطالعه بیشتر در این مورد می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید.

راهنمای انتخاب بهترین رنگ برای دفترکار

طراحی دکوراسیون دفترکار

خرید وسایل متناسب با ابعاد محیط

 سعی کنید نوع وسایل و ابزاری که در اتاق کار شما قرار می گیرند، مانند میز و صندلی و کمد و فایل های اداری، با توجه به ابعاد و فضایی که در اختیار دارید خریداری شوند. به طور مثال اگر در اداره و یا محیطی کار می کنید که محل دفتر کار شما ابعاد کوچکی دارد و متراژ بالایی ندارد، بهتر است از میز و صندلی های اداری که ظریف تر هستند و فضای کمتری را در بر می‌گیرند استفاده کنید تا تمام فضا توسط میز و صندلی گرفته نشود و هر چه میز و صندلی ها کاربردی تر باشند می توانند گزینه مناسب تری باشد.

این مطلب به نقل از سایت آف دکور می باشد . 

نتیجه گیری 

در پایان بعد از مطالعه  و بررسی  ۴ مدل از بهترین چیدمان های دفتر کار و اداره نتیجه می گیریم که جهت چیدمان و تشکیل یک اتاق یا فضای اداری باید حتما در خرید و تهیه مبلمان اداری نهایت دقت را داشته باشیم. مبلمان اداری اعم از میز کار، میز ریاست، صندلی ریاست و صندلی کارکنان، کمد و فایل های فلزی و یا چوبی از ابعاد و جنس مناسبی برخوردار باشند، تا فضای کاری ما علاوه بر داشتن یک دکوراسیون شیک و استاندارد، موجب راحتی و در نتیجه بالا بردن کارایی و راندمان کاری نیز گردد. همچنین سعی بر آن شد تا در ارتباط با فلسفه رنگ ها توضیحاتی کوتاه ارائه، و شما را با این مسئله مهم در طراحی دکوراسیون آشنا نماییم.