پارتیشن شیشه ای اداری

پارتیشن شیشه ای اداری یکی از محبوب ترین نوع پارتیشن اداری می باشند. که علاوه بر تفکیک فضاهای اداری به جذابیت فوق العاده بالای دکوراسیون داخلی نیز کمک می نمایند. اما نکته قابل توجه در رابطه با پارتیشن شیشه ای اداری، نیاز به مراقبت، رگلاژ و تعمیر بیشتر آن نسبت به سایر پارتیشن های اداری است. بنابراین اگر قصد دارید در فضای کاری از پارتیشن شیشه ای اداری استفاده نمایید. بهتر است از نحوه رگلاژ، تعمیر و زمان تعویض آن نیز اطلاع پیدا کنید. به همین منظور در ادامه قصد داریم شما را با تعمیر، تعویض و رگلاژ پارتیشن شیشه ای اداری، به طور کامل آشنا کنیم.

پارتیشن شیشه ای اداری

مشاهده بهترین نمونه های : صندلی کنفرانس و میز کنفرانس 

چه زمانی نیاز به رگلاژ پارتیشن شیشه ای اداری می باشد؟

یکی از مهم ترین مراقبت های دوره ای پارتیشن اداری انجام رگلاژ درب شیشه ای پارتیشن ها است. سرعت های متفاوت جهت باز و بسته نمودن درب می تواند موجب اختلال در روان باز و بسته نمودن درب شیشه ای شود. بنابراین بهتر است هر چند وقت یکبار برای روان شدن حرکت درب شیشه ای رگلاژ استپ انجام شود. از آنجایی که دو نوع استپ روکار و توکار وجود دارد. استپ های روکار به راحتی قابل دسترس هستند و می توان رگلاژ آن ها را انجام داد. اما استپ های توکار معمولا حدود دو متر درون زمین حفر شده اند و برای رگلاژ نمودن آن ها حتما باید از تکنسین های متخصص و مجرب کمک بگیرید. 

همچنین توجه داشته باشید که رگلاژ نامناسب و نامنظم استپ درب های سکوریت می تواند موجب اختلال در عملکرد درب ها شود. که در نهایت پس از مدت نسبتا کوتاهی عملکرد لولاهای درب دچار اختلال شده و خسارت بیشتری را باید متحمل شوید. چفت نشدن درب ها، زاویه نامناسب درب های سکوریت و پارتیشن کناری آن، کامل بسته نشدن درب و … می توانند از نشانه های عدم رگلاژ درب سکوریت باشند. که برای پیشگیری از آسیب های بیشتر بهتر است هرچه سریع تر با تکنسین های متخصص تماس بگیرید و از آن ها بخواهید برای رفع اشکالات رگلاژ استپ اقدام نمایند.

آموزش تعمیر پارتیشن شیشه ای اداری

تعمیر پارتیشن اداری نیز مانند تمامی پارتیشن های اداری باید به موقع و به صورت اصولی انجام گردد. تا از بروز خسارت جلوگیری شود. یکی از مهم ترین تعمیرات پارتیشن های شیشه ای مربوط به تعمیر استپ شیشه است. در صورتی که تعمیر استپ به موقع انجام شود. نیازی به رگلاژهای کوتاه مدت پارتیشن های شیشه ای نمی باشد. نکته قابل توجه در رابطه با تعمیر استپ شیشه، توجه به شستشو و نظافت پارتیشن های شیشه ای است. زیرا نفوذ آب و رطوبت درون استپ در می تواند مشکلاتی را ایجاد نماید که موجب تعمیرات بیشتر پارتیشن ها در فاصله زمانی های کوتاه تر می شود. از طرفی در قسمت استپ نوعی روغن می باشد که به حرکت بهتر درب و پیشگیری از تاثیرات دما هنگام باز و بسته شدن درب کمک می نماید. در صورتی که آب وارد این قطعه شود، می تواند سهولت در حرکت درب را دچار مشکل نماید.

فراموش نکنید در صورتی که رطوبت بیش از اندازه ای وارد این قطعه شود و دیر برای تعمیر آن اقدام نمایید، ممکن است استپ کارایی خود را به طور کامل از دست دهد و دچار زنگ زدگی شود. در این صورت حتما باید تعمیر و یا تعویض استپ شیشه توسط تکنسین متخصص و مجرب انجام شود. زیرا در بسیاری از مواقع این مشکل را می توان با کمک روغن کاری استپ حل نمود. اما در برخی از مواقع تنها راه حل تعویض استپ شیشه است.

چه زمانی نیاز به تعویض پارتیشن شیشه ای اداری است؟

در برخی از مواقع ممکن است شما به دلیل شکستگی شیشه پارتیشن و یا هر موضوع دیگری بخواهید شیشه های پارتیشن را تعویض نمایید. قطعا برای این کار تنها برداشتن شیشه های قدیمی و قرار دادن شیشه های جدید نمی تواند ایمنی لازم را ایجاد نماید. زیرا برای تعویض پارتیشن شیشه ای اداری باید ابتدا شیشه های قدیمی را باز نمود و سپس شیشه های جدید را جایگزین کرد. پس از آن مجدد شیشه ها را رگلاژ نموده و قاب آن را ببندید. در صورتی که تخصص و مهارت کافی در زمینه تعویض و رگلاژ شیشه های پارتیشن ها را ندارید، بهتر است حتما از تکنسین های متخصص و مجرب کمک بگیرید. به طور کلی در صورتی که قصد دارید از پارتیشن های شیشه ای اداری استفاده نمایید. بهتر است شیشه های دوجداره که ایمنی و استقامت بیشتری دارند را انتخاب نمایید. همچنین در حالت استاندارد برای افزایش ایمنی کارمندان و پیشگیری از خطرات ناشی از وجود شیشه مانند شکستگی، ایجاد زخم و جراحت و … بهتر است قاب بندی شیشه ها را کوچک تر در نظر بگیرید. تا از بروز خسارت های جبران ناپذیر جلوگیری شود. برخلاف تصور اجرای شیشه های کوچک تر با قاب بندی بیشتر نه تنها موجب کاهش زیبایی فضا نمی شود. بلکه می تواند به افزایش جذابیت دکوراسیون داخلی نیز کمک نماید.

پارتیشن شیشه ای اداری
پارتیشن شیشه ای اداری