تجهیزات و وسایل مختلفی در هر اداره و شرکت وجود دارد که از مهم ترین آن ها می توان به میز و صندلی اداری اشاره کرد. این وسایل می توانند تاثیرات زیادی روی نظم بخشیدن به اداره و افزایش بهره وری کارکنان داشته باشند. به همین سبب در زمان انتخاب میز و صندلی اداری باید به نکات مختلفی دقت داشت.

مشاهده بهترین نمونه های : صندلی کنفرانس و میز کنفرانس 

میز و صندلی کارمندی استاندارد

مهم ترین نکات در زمان انتخاب میز و صندلی اداری که برخی از آنها را نمیدانید!

برای اینکه بتوان از فضای موجود در محیط کار بهترین بهره را برد و برای رفت و آمد کارکنان در میان میز و صندلی ها مشکلی نداشت باید با توجه به نوع ساختمان و دکوراسیون آن نکاتی را رعایت کرد . همچنین رنگبندی میز و صندلی با در نظر گرفتن نوع فعالیت موسسه و شرکت ، یکی دیگر از نکات مهم و کلی برای انتخاب میز و صندلی است . از دیگر نکات انتخاب میز و صندلی اداری به صورت جزئی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

بهترین میز اداری

یکی از مهم ترین وسایل در هر شرکت میز اداری آن به شمار می رود که برای راحتی کارمندان و کارکنان باید دقت زیادی به آن داشت. البته میز های اداری می توانند روی دکوراسیون اداره و شرکت نیز تاثیرات زیادی بگذارند. از مهم ترین نکات در مورد انتخاب میز و صندلی اداری باید به موارد زیر توجه شود:

  • اگر میز اداری را برای شرکت های دولتی می خواهید باید میز های بزرگ تر با کشو های بیشتر را انتخاب کنید تا بتوانید نیاز های کارمندان را تامین کنید. اما اگر میز برای اداره های خصوصی خریداری می شود بهتر است نمونه های کوچک تر و مدرن تر را با توجه به بودجه و سبک دکوراسیون خریداری کنید.
  • در انتخاب میز و صندلی اداری حتما به مقاومت و استحکام میز دقت داشته باشید زیرا شما قرار است چندین سال از آن ها استفاده کنید. میز های ام دی اف بهترین انتخاب برای شما می باشند.
  • سعی کنید میز هایی را انتخاب کنید که تمام استاندارد های موجود در آن ها رعایت شده باشد. به طور مثال ارتفاع، ضخامت، اندازه و … در میز انتخاب شده با میز های استاندارد مطابقت داشته باشد.
  • در حال حاضر میز های اداری دارای تنوع و رنگ بندی بسیار متفاوتی هستند که انتخاب میز و صندلی اداری را برای صاحبان کسب و کار راحت تر می کند.

مشاهده بهترین نمونه های : میز کارمندی، صندلی کارمندی

میز و صندلی کارمندی ست
میز و صندلی مدیریتی استاندارد

بهترین صندلی اداری

یکی دیگر از وسایل مهم برای هر اداره و شرکت، صندلی اداری می باشد زیرا کارمندان قرار است ساعت های طولانی روی آن بنشینند. به همین سبب باید در زمان انتخاب میز و صندلی اداری توجه ویژه ای به صندلی اداری شود. از مهم ترین این نکات می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • استاندارد بودن صندلی اداری یکی از مهم ترین نکاتی است که حتما باید به آن توجه شود زیرا کارمندان زمان زیادی از روز را روی آن می نشینند و در صورت غیر استاندارد بودن، مشکلات زیادی مثل کمر درد، گردن درد، پا درد ، خستگی بیش از حد و … برای افراد به وجود می آید.
  • صندلی های جدید دارای قابلیت های منحصر به فردی هستند که نشستن را برای کارکنان راحت تر می کند. قابلیت تنظیم ارتفاع، قابلیت ارتجاع به عقب، نرم بودن نشیمنگاه و … از بهترین قابلیت هایی است که صندلی های جدید دارا می باشند.
  • در زمان انتخاب میز و صندلی اداری، به مدل و رنگ صندلی ها دقت کنید تا هماهنگی لازم را با سبک دکوراسیون کلی اداره داشته باشد و خللی در آن ایجاد نکند. با توجه به تنوع بالای صندلی اداری، کار شما بسیار راحت شده است.

بهترین رنگ برای دفتر کار خود را می دانید؟

انتخاب میز و صندلی اداری

پیشنهاد می شود در محیط کار رنگ تمام میز و صندلی ها یکی در نظر گرفته شوند تا از شلوغی بیش از حد محیط جلوگیری شود . اما می توانید با کمک پارتیشن اداری بخش های مختلف یک اداره را جدا کنید و در هر بخش از یک رنگ مخصوصی استفاده کنید. با اینکار نه تنها زیبایی محیط کار را چند برابر می کنید بلکه روحیه کارمندان هم تقویت شده و ساعات کاری را پر انرژی تر به کارشان مشغول می شوند.

پویا چوب با بیش از ۱۸ سال فعالیت در زمینه فروش تجهیزات اداری شما را در انتخاب و خرید بهترین مدل ست اداری با توجه به محل کارتان راهنمایی می کند . جهت کسب اطلاعات بیشتر از طریق شماره های موجود در سایت با کارشناسان ما تماس بگیرید.

میز و صندلی اداری

تاثیر میز و صندلی مناسب بر کارمندان 

 میز و صندلی های مناسب اداری به محیط نظم می بخشند و باعث می شوند کارمندان به سرعت خسته نشوند. همچنین در دکوراسیون محیط کار نقش بسیار مهمی دارند. در طراحی میز اداری و صندلی اداری توجه کردن به نکات پزشکی برای سلامتی کارمندان ضروری می باشد و از ناراحتی هایی مانند دیسک کمر جلوگیری می کنند. استفاده از میز و صندلی مناسب اداری باعث افزایش بازده مغزی و روحی کارمندان می شوند. میز و صندلی های امروزی و مدرن فضای کمتری را در بر می گیرند و باعث افزایش بهره وری از فضاهای اداری می شوند.

این مطلب به نقل از سایت فضا گویا می باشد .